Millä shampoolla on tullut sinulle parhaimman tuntuiset hiukset?
Kommentit (46)
Mulla älyttömän paksut ja pitkät. Paljon erilaisia shampoita mut sp:n joku valkoinen, olisko lilaa tekstiä vähän. Sen jälkeen tuntuu hyvältä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasimaiset hiukset, XZ Café vanilla inhoan tuoksua mutta rukka upea eikä lättänä. Hassua kun on kokeillut monia monia kalliita ja on päätynyt tähän
Oon kyllä ajatellut laittaa palautetta ällömakeasta tuoksusta
Käytän myös tuota XZ:iä ja samaa hoitoainetta, jotka ovat olleet parhaat erilaisten kampaaamotuotteiden jälkeen. Minullakin lasimainen ohut hiuslaatu Lisäksi on kotimainen tuote.
Oikeasti? Mulla menee hiukset ihan pilalle tolla. Pitkät, paksut ja hieman karheat mulla.
Carita kosmetiikka palashampoot. Oon käyttänyt niitä nyt parisen kk. Sisältävät hiuksia ja päänahkaa hoitavia öljyjä. Vaahtoutuvat mukavasti, hieron kunnolla päähän. Hiukset eivät ole lainkaan sähköiset kuten talvella yleensä. Tuntuvat hyvinvoivilta. Lisäksi ne auttavat hiuksiani taipumaan kiharammiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasimaiset hiukset, XZ Café vanilla inhoan tuoksua mutta rukka upea eikä lättänä. Hassua kun on kokeillut monia monia kalliita ja on päätynyt tähän
Oon kyllä ajatellut laittaa palautetta ällömakeasta tuoksusta
Käytän myös tuota XZ:iä ja samaa hoitoainetta, jotka ovat olleet parhaat erilaisten kampaaamotuotteiden jälkeen. Minullakin lasimainen ohut hiuslaatu Lisäksi on kotimainen tuote.
Oikeasti? Mulla menee hiukset ihan pilalle tolla. Pitkät, paksut ja hieman karheat mulla.
Jostain syystä erehdyin ostamaan XZ:n nokkosshampoota, jota mainostettiin erinomaiseksi luonnonkiharoille hiuksille. Todella järkyttävän p*skaa tököttiä! Jätti hiukset likaisiksi, siis ihan selvästi rasvaisiksi, vaikka kokeilin pestä kahdestikin peräkkäin. Hoitoaine ei tehnyt takuille yhtään mitään. Roskiin meni suoraan. En edes viitsi mökille vielä varashampooksi.
Davines Love oli lempparini kun oli pidennykset. Nyt kun värjään harvoin ja kasvatan tukkaa niin Linnashampoo ja Erittäin hyvä suomalainen ovat parhaat.
Mulla on ohuet hiukset, joten ehdoton ykkönen useiden kokeilujen ja nyt vuosien jälkeen on Paul Mitchellin Tea Tree -shampoo ja -hoitoaine.
Hinta yli 30 e/puteli, mutta sen arvoisia.
Redken frizz dismiss shampoo. Minulla on pitkät, kuivat ja karheat luonnonkiharat hiukset.
Uskokaa tai älkää, mutta kananmunankeltuaisella. Siirtymävaihe oli hankala, aluksi tukka ei tuntunut puhdistuvan. Nyt taas normaali, mutta aavistuksen kuohkeampi ja rasvoittuu paljon vähemmän. Ennen kaikkea väheni merkittävästi otsalta, ohimoilta ja niskasta ihottuma ja aknenäpyylät (syy, miksi halusin lopettaa shampoon käyttämisen). Pesen hiukset keltuaisella kerran viikossa. :)
Dermosilin suolashampoo. Ja se samettinen vaahto mikä siitä tuleekaan! Ei uskois, tökötti itse muistuttaa lähinnä sammakonkutua.
Garnier Respons arganaöljy/mantelishampoo. Sen kanssa ei tarvitse poishuuhdottavaa hoitoainetta, mutta ei kuitenkaan jätä hiuksia öljyisiksi. Latvoihin laitan sitten vähän jätettävää hoitoainetta.
Head&Shoulders dry scalp on yllättänyt positiivisesti. Mulla ei ole hilseongelmaa, mutta tosi kuiva iho/päänahka.
Mulle ei oikein sampoot sovi, mutta oon käyttänyt oliiviöljysaippuaa kuutisen vuotta, ja se on hyvä. Sampoo tekee mun hiuksista latteat ja limaiset. Välillä huuhtelen etikalla hiukset ja hiuspohjan, välillä pesen Lactolinella.
Cattecon (ent. Carita kosmetiikka) shampoopohjainen palashampoo. Mun hiukset rasvoittuu todella nopeasti, ja tämä shampoo vähensi hiusten rasvoittumista. En ymmärrä mikä siinä shampoossa saa sen aikaan, mikään muu tuote ei ole siihen pystynyt.