Uskomaton tyyppi tänään kaupassa!!
Katselin pääsiäissuklaita tänään ruokakaupassa, niin viereen änkeää keski-ikäinen ukko, joka tokaisee "Tyttö taitaa olla munan tarpeessa", räkäinen nauru päälle ja tyyppi vielä keikutteli lanteitaan.
JÄÄDYIN ihan täysin, tuijotin tyyppiä hetken ja sitten kävelin vain pois. Ei siis mitään sutkautusta tai muutakaan vastausta tullut mieleen, ällötti vaan. Luulin, ettei tuollaisia tyyppejä ole kuin tarinoissa. HYI OLKOON!!!
Onko muut kokenut vastaavaa?
Kommentit (9)
Sinusta paistaa kauas, että olet munan tarpeessa. HEJEHEHHEHGEVGEG.
T. Keski-ikäinen mies.
Mulle on sattunut vastaavaa:
Olin arkena kaupassa, ostin perus elintarvikkeita kuten perunaa, jauhelihaa, maitoa, tomaatteja, leipää ja kurkkua.
Kassajonossa taakseni sattui vanha limainen ukko joka kurkki ostoskoriini. Heitti sitten: "Ai sinäkin ostat kurkkua, iso kurkku, niin minäkin mutta me taidetaan käyttää sitä eri tarkoituksiin ;) ;) ;)" Sanoin että minä aion kyllä syödä kurkkuni, sinusta en tiedä enkä haluakkaan tietää. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:27"]
Huumorintajuton
[/quote]
Ihan käsittämätön kommentti, en voi muuta sanoa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 21:10"]
Katselin pääsiäissuklaita tänään ruokakaupassa, niin viereen änkeää keski-ikäinen ukko, joka tokaisee "Tyttö taitaa olla munan tarpeessa", räkäinen nauru päälle ja tyyppi vielä keikutteli lanteitaan.
JÄÄDYIN ihan täysin, tuijotin tyyppiä hetken ja sitten kävelin vain pois. Ei siis mitään sutkautusta tai muutakaan vastausta tullut mieleen, ällötti vaan. Luulin, ettei tuollaisia tyyppejä ole kuin tarinoissa. HYI OLKOON!!!
Onko muut kokenut vastaavaa?
[/quote] Harjoittele sitten kotona sanomaan:" Voin ollakin mutta en sinulta."
Mua käveli tänää vastaa äijä joka kysy "onks pillu märkänä?" Hitto ku ois keksiny jotai nasevaa vastaukseks mut olin niin pöyristyny etten saanu sanottua mitään.
Mua käveli tänää vastaa äijä joka kysy "onks pillu märkänä?" Hitto ku ois keksiny jotai nasevaa vastaukseks mut olin niin pöyristyny etten saanu sanottua mitään.
Olen kassalla töissä, noita hassunhauskoja sutkautuksia kuulee näin pääsiäisen aikaan yllättävän usein. Parhaiten näille toimii, kun tuijottaa pitkään ja hiljaisesti päästä varpaisiin epäuskoinen ilme naamalla. Joskus voi pyöräyttää silmiä ja mutista "hyi".
Onhan noita, ikävä kyllä. Mulla joku aika sitten kassajonossa takana tuleva mies änkäs ihan kiinni, haisi vanhalle viinalle, ja joka kerta kun yritin siirtyä vähän eteenpäin tuli perässä ja hönki niskaan. Ällöttäviä tommoset.