Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Sedu Koskisen uusi biisi joku vitsi vai mikä juttu?

Vierailija
03.12.2020 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-se-vihdoin-on-Katso-Sedu-Koskisen-e…

Anteeksi seiskan linkki, en löytänyt vielä youtubesta. Mutta Tauski Peltonen tehnyt siis Sedu Koskiselle iskelmäbiisin. Musiikkivideokin on kuvattu, joka näyttää siltä että yläasteen media-luokkalaisetkin olisi tehneet harjoitustyönään sata kertaa paremman tekeleen. Lisäksi Sedun, eikun siis Zedu De Lucan, tanssimoovit ovat hieman hämmentäviä.

Mitä mieltä olette, onko "Zedu" tässä ihan tosissaan, vai jotain ihme vedonlyöntiä tai läppää? Tai asenne "julkisuutta hinnalla millä hyvänsä"? En pystynyt itse katsomaan edes koko "musiikkivideota" loppuun, oli niin kökköä menoa. Sanoituksetkin äärimmäisen kliseiset, ihan kuin monta iskelmäklisettä olisi haluttu tunkea samaan lauluun.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet vähän hassuttelee...

No todellakin. Tuo Zedu vaan on niin vanha, ettei käy melkein enää edes setämiehestä.

Tauski ei lakkaa ihmetyttämästä minua.

Vierailija
62/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin. Tuo Zedu vaan on niin vanha, ettei käy melkein enää edes setämiehestä.

Tauski ei lakkaa ihmetyttämästä minua.[/quote

Tauski on jo komediahahmo, ei voi ottaa vakavasti. Sedu taas oli aikanaan varsin vakavasti otettava yökerhobusiness-moguli. Nyt vanhempi setä talvitakissa laulamassa autotune-iskelmää kotikutoisella Youtube-videolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä ois pitänyt englanniksi tehdä, tie tähtiin olisi auki noin! kansainvälistä meininkiä, hieno nimi ja kaikki.

Jammailu on kuin kansainvälisillä artisteilla

Vierailija
65/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedulla on Alpha Industries-merkkinen takki.

Vierailija
66/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedulla on selkeä ääni. Todella yllättävän hyvä. Ääni ei edes sorru missään vaiheessa, ellei sitten ole jotain äänityksellisiä kikkoja käytetty.

Selvästi eri tasolla kuin esim. Nykänen. Kappale oli vaan tosi huono.

Vierailija
67/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi tehdä lasten levy. Nimittäin lapset näyttävät tykkäävän biisistä oikeasti.

Vierailija
68/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alusta kuuntelin, mielenkiinnosta. Hyvä ääni. Video kotikutoisen oloinen, olisiko ilman videota parempi?

Vierailija
69/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kappale on liikuttavan naiivi verrattuna nykyajan wet pussy -rapmenoon. Ennemmin kuuntelen tätä kuin suurinta osaa nykymusiikista, mutta oonkin keski-ikäinen nainen niin ei mun makua lasketa. Zedu on rohkea kun tekee mitä itse haluaa. 

Vierailija
70/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolla keikkaa baareista saa. Luulen, että Sedu on myös karismaattinen ja osaa viihdyttää ihmisiä.

Siis hän on 165 cm pitkä.

Ei voi olla. Tuli mua joskus vastaan ja vaikutti mua lyhyemmältä. Oon 165 cm.

Vierailija
71/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauski ei lakkaa ihmetyttämästä minua.[/quote

Tauski on jo komediahahmo, ei voi ottaa vakavasti. Sedu taas oli aikanaan varsin vakavasti otettava yökerhobusiness-moguli. Nyt vanhempi setä talvitakissa laulamassa autotune-iskelmää kotikutoisella Youtube-videolla.

Todella harmillista. Oli kyllä itsellenikin kova nimi yrittäjyydestä. Harmi, että asiat ovat menneet näin..

Vierailija
72/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video oli vähän pysähtynyt, liikaa merta ja kalliota. Joku kaunis nainen olisi voinut liihotella kallioilla sifonkihuivien kanssa.

Vidion ainoa plussa tulee siitä, että siinä EI ollut mitään turhaa kiintiöbimboa "liihottelemassa".

Vierailija
73/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkivideo olisi pitänyt toteuttaa isolla rahalla ja kuvata vaikka siellä hemmetin klubilla diskovalojen välkkeessä. Nyt tuossa on vain papparainen epärytmisesti tanssaamassa jossain itä-Helsingin lähiön kallioilla ja laulamassa merensinisistä silmistä, ruusunpunaisista huulista, kesästä ja koivusta.

Länsi-Helsingin lähiön (Lauttasaaren).

Vierailija
74/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä herää niin paljon kysymyksiä!!!  Esimerkiksi:

-Kuunteliko kuvausten aikana airpodeistaan tuota biisiä ja lauloi mukana? Jos kyllä, miksi - eikö muuten muista sanoja tai osaa lipsyncata?

-Miksi piti haroa takin kaulusta koko ajan?

-Mihin Zedu katsoo, kun koko ajan vilkuilee kameran ohi???? Eikö voi katsoa kameraan tai sitten selkeästi johonkin muuhun suuntaan? Häiritsevää, kun katsoo just kamerasta ohi O_o

-Ja kaikista tärkeimpänä: miksi ihmeessä katsoin videon ja tein siitä tällaisen analyysin - mikä minua vaivaa?

Älkää vastatko viimeiseen kysymykseen, muihin odotan mielenkiinnolla vastauksia ;)

Vierailija
75/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolla keikkaa baareista saa. Luulen, että Sedu on myös karismaattinen ja osaa viihdyttää ihmisiä.

Siis hän on 165 cm pitkä.

Ei voi olla. Tuli mua joskus vastaan ja vaikutti mua lyhyemmältä. Oon 165 cm.

Heitin hatusta tuon 165, kun olen nähnyt häntä ja vertasin itseeni. Eli nyt on todistettu, että on alle 165.

se, jolle vastasit

Vierailija
76/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikkivideo olisi pitänyt toteuttaa isolla rahalla ja kuvata vaikka siellä hemmetin klubilla diskovalojen välkkeessä. Nyt tuossa on vain papparainen epärytmisesti tanssaamassa jossain itä-Helsingin lähiön kallioilla ja laulamassa merensinisistä silmistä, ruusunpunaisista huulista, kesästä ja koivusta.

Aah kiitos täsmennyksestä. En tunnistanut Larun kallioita. Merelle päin maisemat oli toki videon kaunein kohta. Kerrostalot takana perin ankeat ja toppatakkinen heiluva setämies varsin hauska.

Vierailija
77/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä herää niin paljon kysymyksiä!!!  Esimerkiksi:

-Kuunteliko kuvausten aikana airpodeistaan tuota biisiä ja lauloi mukana? Jos kyllä, miksi - eikö muuten muista sanoja tai osaa lipsyncata?

-Miksi piti haroa takin kaulusta koko ajan?

-Mihin Zedu katsoo, kun koko ajan vilkuilee kameran ohi???? Eikö voi katsoa kameraan tai sitten selkeästi johonkin muuhun suuntaan? Häiritsevää, kun katsoo just kamerasta ohi O_o

-Ja kaikista tärkeimpänä: miksi ihmeessä katsoin videon ja tein siitä tällaisen analyysin - mikä minua vaivaa?

Älkää vastatko viimeiseen kysymykseen, muihin odotan mielenkiinnolla vastauksia ;)

Vastaus kakkoskysymykseen: oli kylmä, eikä Zedulla ollut riittävästi vaatetta päällä. Varmaankin sen takia päättivät kesken kuvausten mennä ottamaan kupponen kuumaa ja sisälle lämmittelemään. Sitten videon ohjaaja sai hyvän ajatuksen, että tässä videossa vois olla kohta kun sä juot teetä. Ja niin sitä teen juomista myös kuvattiin ja laitettiin valmiiseen videoon kun kerran oli kuvattu.

Vierailija
78/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta SEdun kannattaisi tehä cover-versio Teuvo LOmanin Helsinki city boysta seuraavaksi. 

Vierailija
79/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah kiitos täsmennyksestä. En tunnistanut Larun kallioita. Merelle päin maisemat oli toki videon kaunein kohta. Kerrostalot takana perin ankeat ja toppatakkinen heiluva setämies varsin hauska.

Minusta hän ei ole setämies. Setämies on hiukan pullea ja nuorempi ja eri tavalla ärsyttävä. Sedu on käppänä.

Vierailija
80/140 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä kappale on liikuttavan naiivi verrattuna nykyajan wet pussy -rapmenoon. Ennemmin kuuntelen tätä kuin suurinta osaa nykymusiikista, mutta oonkin keski-ikäinen nainen niin ei mun makua lasketa. Zedu on rohkea kun tekee mitä itse haluaa. 

Totta, kieltämättä omalaatuisesta rohkeudesta pitää antaa respektit Zedulle. Samoin Zedun optimismia voi ihailla. Tuossa alkuperäisessä Seiskan linkissä Zedu puhui jo mahdollisesta joululevystä tälle vuodelle! Sanoi, että kiire tulisi mutta ehtisi vielä. Eihän se vaadi kuin jonkun äänityslaitteen ja Tauskin syntikan eteen istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän