Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NUTRILETT HELP!!

Vierailija
15.04.2014 |

Elikkä nopeasti apua!

Aloitin nutrilett kuurin tänään ja ajattelin olla pelkillä pusseilla. No nyt on 3 syöty ja niitähän pitäisi se 5 vetää. Mulla ei oo kun yhtä makua tänään, joten voinko mä paistaa kanapihvin jossa on 100 ja ridat kaloria. ja syödä sit sen neljännen pussin. Eli kuseeko dietti heti ja pitkittyykö ketoosiin pääsy jos nyt himoissani ja äklötyksissäni syön piffin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koska pihvistä et saa juurikaan hiilareita.

Vierailija
2/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ihan mitä haluat, kunhan pidät hiilarit alle 20 g. Joillain riittää 40 grammaakin, se on hieman yksilöllistä. Minusta mukavampi tapa ketoilla kun noilla minun mielestä pahan makuisilla keitoilla. Ja niillä oli koko ajan nälkä, mutta oikeeta ruokaa syömällä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkosen neuvo ja tarkennus omaani: noilla pussidieeteillä ketoosi perustuu alhaiseen kalorimäärään, ei hiilareihin, joten se on joko tai. En tiedä onko 100 kcal lisäys este ketoosille, mutta se on aika paljon. Ketoosi vaatii alle  700 kcal noin ja 100 kcal on siihen verrattuna aika paljon. Eli et voi välttämättä syödä, ellei niitten jos syömiesi ja loppujen mitä aiot syödä pussien hiilarimäärä oo tarpeeksi alhainen.

Vierailija
4/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää että viidestä pussista saa noin 70 g hiilaria, joten sun pitää laskee sen pihvin kalorit, etkä kaiketi saa ylittää 800 kcal. Jos haluat nutraamalla jatkaa. Voit syödä myös oikeeta ruokaa kaloreita laskien mutta pysyttele alle 700-800. Niitä on valmiita ehdotuksia joillain sivuilla. Ei toimi sekään mulla, mä en siis suostu olemaan nälkäinen ja kaiken maailman mieliteot ei häiritse niin paljon. On tutkittukin, että kiinteällä ruoalla on parempi kylläisyysindeksi kuin juotavalla aterialla.

Vierailija
5/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieliteot ei häiritse niin pahasti kun laskee hiilareita kalorien sijasta.

Vierailija
6/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs teit ja auttoiko neuvot? Olis kohteliasta tulla kertomaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi