En ota lasten kavereita meille pääsiäisen pyhiksi
Sanoin jo lapsille tämän. Joka viikonlopput jotain kyyditään jostain jonnekin joten nämä pyhät haluan olla vain rauhassa ilman mitään aikatauluja tai vieraita meillä.
Ugh, olen puhunut.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:13"]
Pääsiäinen on tylsin juhla ikinä. Miten lapsesi nyt saavat ajan kulumaan?
[/quote]
Leikkikööt ulkona ja touhutkoon keskenään.
Kyllähän sitä pihalla voi leikkiä ja lähialueella muutenkin. Mutta sellaiset kaverit jotka tulevat pitemmältä moniksi tunneiksi, jotka pitää tuoda ja hakea ym. Heitä en nyt tänne ota. Haluan joskut itsekin vain relata ja se ei onnistu jos tässä temmeltää puolen kylän vieraat lapset.
AP
Minusta lapset viihtyvät parhaiten kavereiden kanssa, mutta kukin tyylillään. Äiti sohvalle läppärin kanssa ja ipanat komennetaan ulos, vaikka vettä sataisi.
Jaa, meille tulee tytön bestis su-to väliseksi ajaksi. Oikein kiva, että ei tarvi tytölle keksiä tekemistä, vaan viihdyttävät toisiansa.
Okei. Täytyy sanoo että menevät toiselle kaverille sitten.
Menipäs väärinpäin: tulee siis to-su väliseksi ajaksi.
Kyllä meillä lapset viihtyy pyhän ilman kavereitakin. Ei ole ongelma toi kotona olo. Nuorempi lähtee valmennusleirille ja esikoinen on kotona ja meinaa olla kuopuksen huoneessa.
En itsekkään halua meille ketään ja aloitetaan pihatyöt miehen kanssa. Voihan se oma lapsi mennä jollekkin kylään niin sanon vaan ettei niille muillekkaan pääse.
Musta olisi kivaa, jos lapsille tulisi kavereita nyt pyhänä, mutta taitavat jäädä taas yksin.
Meillä pääsiäisenä ollaan joko itse mummolassa tai toinen mummi on meillä, joten lapset ei todellakaan rieku kavereitten kanssa. Minusta epäkohteliasta kutsua isoäiti käymään ja sitten itse mennä kavereitten kanssa.
Meillä lapset kyllä saa olla pääsiäisenäkin kavereidensa kanssa mutta meillekään ei vieraat kersat ole tervetulleita silloin. Meillä ollu joka päivä muiden mukuloita ja mulla rankat työviikot takana...nyt on suljetut ovet meillä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:12"]
Sanoin jo lapsille tämän. Joka viikonlopput jotain kyyditään jostain jonnekin joten nämä pyhät haluan olla vain rauhassa ilman mitään aikatauluja tai vieraita meillä.
Ugh, olen puhunut.
[/quote] Jos joku viela kinuaa niin sano etta kaytte kaikissa paasiaisen jumalanpalveluksissa ja lapsille pitaa sitten laittaa puvut ja juhlamekot jos aikovat tulla :). Eikohan vaki vahene.
Pääsiäinen on tylsin juhla ikinä. Miten lapsesi nyt saavat ajan kulumaan?