Tunteeko kukaan miestä, joka...
...ei muutu lapselliseksi kiukuttelijaksi, kun asiat eivät (parisuhteessa) mene kuten hän haluaa? Ja mistä sellaisia aikuisesti käyttäytyviä yksilöitä löytää? 🤔
Erehdyinpä taas pitkästä aikaa deittailemaan yhtä urhoa, ja pitkään menikin mukavasti. Mutta annas olla, kun tuli tilanne, jossa molemmat oltiin aika ikävissä tunnelmissa hänen loukattuaan minua. Sen sijaan, että hän olisi ottanut jotain vastuuta, hänestä kuoriutui murjottava teini, joka huuli mutrussa haki huomiota, mutta kuitenkin kieltäytyi puhumasta ja kiukutteli sen sijaan.
Kiukutelkoon sitten ihan keskenään, jos ei osaa asioita selvittää.
Sitä tässä vain pohdin, että teenkö jo nunnalupauksen, vai onko nyt vain tullut suudeltua turhan montaa sammakkoa, ja se aikuinenkin mies odottaa tuolla jossain?
Kommentit (18)
Tunnen oman mieheni. Lempeä, rauhallinen ja keskustelukykyinen peruskallio. Tiedän, että on harvinaisuus.
En tunne. Nunnalupaus vaan, tai omat kädet käyttöön. Silloin saa taattua laatua :)
Kiukuttelu kuuluu asiaan jos nainen itse kiukuttelee eka https://i.imgur.com/v4zWXr9.jpg?fb
Vierailija kirjoitti:
Tunnen oman mieheni. Lempeä, rauhallinen ja keskustelukykyinen peruskallio. Tiedän, että on harvinaisuus.
Tällainen on minullakin.
Onnea valitsemallasi tiellä. Tuolla asenteella saat juuri sitä mitä ansaitset.
Me muut olemme onnellisia kivoissa suhteissa kivojen puolisoidemme kanssa. :)
Emme kumpikaan pila kiukuttelemalla toistemme elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vastuuta sinä otit?
Asiallisesti kerroin, miltä tilanne minusta tuntui ja kyselin hänen fiiliksiään. Keksin ja ehdotin ratkaisuvaihtoehtoja, joilla päästään tilanteessa eteenpäin. Mutta sain yksin kannatella keskustelua.
Ymmärrän hyvin, että häntä saattoi hävettää oma toimintansa, ja häpeä esti järkevän toiminnan?
Mutta - hän loukkasi minua ja silti odotti kuin pieni poika, että minä selvitän asian ja lohdutan _häntä_. Ei sen ihan niin pitäisi mennä aikuisten parisuhteessa.
Eikö miehellä olekaan oikeutta omiin tunteisiinsa?
Luitteko kohdan, jossa ap kertoi miehen loukanneen häntä, ja sen takia olivat surkeina? Mitä vastuuta sen loukatun pitää tilanteessa ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä. Tuolla asenteella saat juuri sitä mitä ansaitset.
Me muut olemme onnellisia kivoissa suhteissa kivojen puolisoidemme kanssa. :)
Ap tässä. Kiitos kommentista, mutta selvennätkö sitä vähän? En oikeasti tiedä, mitä olisin itse voinut tehdä toisin? Kerro, jos oppisin jotain.
Et olisi niin herkkähipiäinen ja loukkaantunut.
Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ja yksinään on paha riidellä, siihen tarvitaan kaksi.
Miesten laatu heijastaa naisten arvoa. Miehet ovat saamattomia, koska naiset eivät ole vaivan arvoisia.
AP tuli tänne palstalle naukumaan pienestä lapsellisesta asiasta. Katso peiliin, sieltä se idio otti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
AP tuli tänne palstalle naukumaan pienestä lapsellisesta asiasta. Katso peiliin, sieltä se idio otti löytyy.
Sehän se, kun asia ei ollut pieni, vaan sellainen, josta varmaan kuka tahansa pahoittaisi mielensä.
Itselläsi meni tuntemattoman ihmisen vähän kieli poskessa kirjoitettu avautuminen tunteisiin, joten en sitten tiedä, kenen sinne peiliin pitäisi katsoa.
Ap
tuleeko naikkoset vauveliin itkemään pikemminkin omia ongelmiaan vaikka ne yritetään transitoida muille?
Hlökohtaisesti en, mutta olen kyllä kuullut että sellaisiakin on ihan oikeasti olemassa, joten kyseessä ei siis ole mikään urbaani legenda.
Mullekin voi vinkata, jos joku tuntee...