Kirjavaras, The Grand Budapest Hotel, Suuri kauneus
Oletko nähnyt jonkun näistä elokuvista ja millainen oli?? Eli mitämäämenisin kattoon.
Kommentit (11)
En ole nähnyt, mutta kuulemma The Garnd Budapest Hotel on aika hyvä.
Kiitos mielipiteestä! Mullakin on joku ihme varautuneisuus tuota Kirjavarasta kohtaan.
ap
Kävin kattomassa eilen ton The Grand Budapest Hotelin. Oli hyvä, mutta arvostelujen perusteella odotin vieläkin parempaa. Suosittelen kyllä!
Olen katsonut tuon TGBH:n ja ihan hyvä kyllä oli. Oletin ihan erityyppistä tosin odotin, oli aika paljon komediallisempi kuin ajattelin.
The Grand Budapest Hotel ainoa noista, jonka olen nähnyt. Ja suosittelen kyllä. Mä kyllä jotenkin osasin odottaa se olevan juurikin aika komediallinen
Kirjavaras sai haukut jonkin sanomalehden arviossa, oli kuulemma ollut mitäänsanomaton ja kömpelö. Kirjan perusteella edellytyksiä olisi ollut parempaan. The Grand Budapest Hotellia menisin myös itse katsomaan!
Kiitokset kaikille, ilmeisesti hotelli on sitten se paras vaihtoehto!
(Lisääkin saa suositella toki.)
The Grand Budapest Hotel oli ihan hyvä.
Kirjavarasta en edes aio mennä katsomaan. Kirja oli niin järisyttävän hyvä, etten tahdo pilata sitä kokemusta elokuvalla, oli se sitten kuinka hyvä tahansa :D
Mä menisi katsomaan sen Maija Poppasen kirjoittajasta ja Disneystä kertovan leffan, jos olisi aikaa.
Kirjavaras oli ok, mutta vähän sellainen mitäänsanomaton.
Mitään noista en ole nähnyt, mutta henk. koht. en pitänyt Kirjavarkaasta kirjana, vaikka olen kuullut lähes vain ylistävää palautetta. Itse menisin katsomaan The Grand Budapest Hotelin.