Lopetan palstailun lassukoiden takia
Siis en jaksa enää lukea sitä pahan olon purkamista ja mielenkiintoisten ketjujen pilaamista idioottimaisilla jankkauksilla. Mulla tulee jo fyysisesti paha olo niiden teksteistä. Esimerkkinä tuo mies otti tukasta kiinni-ketju jonka pilasi heti ensimmäinen vastaaja: "mitäs olit niin vittumainen horo". Siis mitä ihmettä? Pitää ihmisellä olla tosi paha olla itsensä kanssa jos tuntemattomille vastailee näin.
Päivä menee pilalle kun nuo lassukat saavat levitettyä katkerat ajatuksensa kaikkialle.. ikävä tulee teitä av-mammat (kivoja ketjujakin on ollut) mutta en vaan jaksa tätä saastan määrää. Heippa!
Kommentit (16)
Tämänkin ketjun tulee kohta jo pilaamaan joku palstalassukka.. odottakaa vain.
Nyt kun ap poistuu kuvioista, ei varmaan enää tarvitse lukea mitään "lassukkaviestejä".
Samaa olen miettinyt..ällöttää nämä täällä käyvät miehet muutenkin,hyi en ikinä voisi seurustella täällä käyvän miehen kanssa. Jotenkin akkamaista, ällöttävää. Varmaan nää miehet semmosii runkkarei muutenkin. Sori vaan mut mun mielipide. En jää lukee vastauksia ja alapeukkui. Heippa kans!
Ns. "lassukat" eivät kyllä halua tai kannata naisten pahoinpitelemistä. Ovat toki katkeria siitä, että pahoinpitelevä mies kelpaa naisille, mutta itse lassukka ei.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:58"]Ns. "lassukat" eivät kyllä halua tai kannata naisten pahoinpitelemistä. Ovat toki katkeria siitä, että pahoinpitelevä mies kelpaa naisille, mutta itse lassukka ei.
[/quote]
Ja toki myös kokevat tiettyä vahingoniloa siitä, että naiset pääsevät "nauttimaan" näistä "alfauroksistaan".
Oliko pakko tulla tännekki jo jankkaamaan?? Onko teillä ollenkaan tilannetajua? Ja teidän kommenteista päätellen ette itsekään ole mitään puhtaita pulmusia, ettekä mukavia ihmisiä edes, vaan harrastatte henkistä väkivaltaa haukkumalla naisia. Joten olette samalla viivalla näiden fyysisten pahoinpitelijoiden kanssa.
Siis ymmärrän ap:tä tosi hyvin. Muakin oksettaa nuo lassukat, inhottaa aivan sairaasti niiden tekstit. Pitänee itsekin poistua, en ole niin tunteeton että voisin vain ignoorata olankohautuksella.
Oletteko muuten huomanneet jossain Iltalehden tms kommenteissa sitä, että aina kun on jotain naisvihamielisiä kommentoijia niin ne on aina ihan v***n rumia?
Minä näen palstalla kaikkein eniten miesvihamielisiä kommentteja. Miehiä haukutaan saamattomiks paskakasoiksi ilman mitään syytä. Ilmeisesti aloittaja ei näe tällaisissa viesteissä mitään vikaa, koska on itse nainen? Vasta sitten aletaan itkemään kun joku kirjoittaa samalla tavalla naisista. Kertoo jo itsessään siitä, kuinka vähän täällä arvostetaan miehiä.
Mua on ruvennut oksettamaan nämä myös. Normaalit miehet eivät okseta -vielä- tosin näitäkin olen ruvennut epäilemään piilolassukoiksi. Joka palsta jolla lassukat pyörii ja mellastaa autioituu naisista ja ilmeisesti sama tapahtuu myös irl.Lassukat voisivat miettiä niitä syitä tähän. Palstaterroria ja miesten maineen pilaamista voisi vähän rajoittaa. Alatyyliset lutkittelut, huorittelut ja muu saasta ei vaan kiinnosta naisia.
Muutama fakta "lassukoista":
a) Lassukat ovat ainoastaan ns. Internet Tough Guy -osastoa. Yksikään lassukka ei ikinä pamauttaisi samaa tekstiä naiselle päin naamaa.
b) Lassukka olisi ikionnellinen, jos edes joku nainen osoittaisi edes jotain huomiota oikeassa elämässä.
c) Lassukalla ei ole mitään hävittävää. Jopa sillä vaimonhakkaajalla on paljon enemmän hävittävää.
miestenvihaaminen on nykytrendi mihin ämmäjengi on jääny koukkuun,poljette samalla kunnon miehet paskaks,kaivatte omaa rumaa femakko joukkohautaanne!!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:49"]
miestenvihaaminen on nykytrendi mihin ämmäjengi on jääny koukkuun,poljette samalla kunnon miehet paskaks,kaivatte omaa rumaa femakko joukkohautaanne!!
[/quote]
sinä reppana luulet olevasi kunnon mies? Miten musta tuntuu että "kunnon miehet" ei provoile ja hauku naisia netissä vaan niillä on oikeassa elämässä kiva vaimo, mukavia naiskavereita eikä tarvetta haukkua ketään. Jos KAIKKI naiset vihaa sua niin ehkä vastaus on peilissä?
Ilmiö on sama joka paikassa, lue vaikka melkein ihan minkä tahansa uutisen kommentointia. Joka mahdollinen asia saadaan käännettyä naisten syyksi. Joillain miehillä lienee jotain pointtiakin miesasiamiehisyydessään, kuten isien oikeuksien puolustamisessa, mutta useimmilla se tuntuu olevan ihan vanhaa kunnon sovinismia ja järkyttävää naisvihaa, eikä mitään muuta.