Kaunis pieni elämä -blogi
Olen seurannut ko. blogia harvakseltaan. Alkuun ihastelin kaunista kotia ja blogistin harmonista arki-idylliä. Tänään kävin pitkästä aikaa lukemassa uusimpia päivityksiä ja kauhistuin. Kotihan on kuin vaahtokarkki-hattara -höttö. Missä vaiheessa tämä prinsessa sisustus on mennyt näin överiksi? Melkein naurattaa, kun ajattelen miestä asumaan tuonne taloon. Maskuliinisuutta ei näy missään, mutta toisaalta kai sitä voi miehinen mieskin tuollaisesta tykätä?
Kommentit (6)
Mjoo, olen kyllä välillä miettinyt samaa. Ihan kuin olisi kahdesta tyttölapsesta hurahtanut itsekin vähän tyttölapseksi - kaikki täytyy olla hempeän vaaleanpunaista, prinsessamaista, ja vähän glitteriä siellä täällä...
Mutta tuskin mies kauheasti välittää, kunhan koti on viihtyisä ja siisti ;)
Kaikille miehille sisustus ei ole niin tärkeää. Riittää,että kotona on siistiä,sohva ja telkkari. Eikä heidän olohuoneensa ja keittiönsä ole minusta yhtään liian hattaramaisia. Tyttöjen huoneet toki.
Onhan siellä olohuoneessa iso musta flyygeli, jota mies soittaa. Erittäin maskuliinista, kunhan valitsee kappaleet oikein.
Paljon kauniita esineitä ja idylliä. Voin vilpittömästi sanoa etten itse naisena viihtyisi tällaisessa kodissa, mutta kuten sanottu, jokaisen koti on asujansa näköinen. :)
Aika monelle miehelle riittää se että kodissa on kaunis vaimo, sisustuksella niin väliä.
up