Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronahysteriapaniikki on jo mennyt mahdottomaksi! kuntoportaatkin kiinni!

LopunajantiedemiehetRy
03.12.2020 |

https://aijaa.com/O1DyEk

ei tuossa oo mitään järkee itse ainakin aioin mennä aidan vierestä juoksemaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpelikköön mars! Onneks ei nokkoset pistä.

Vierailija
2/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menisin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talvi ylläpitoa.

Vierailija
4/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan tuosta aidan yli kiipeäisi.

Vierailija
5/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kuntoportaissa jos ihmiset puuskuttaa toistensa niskaan ja joukossa joku, jolla koronaoireet alkaa seuraavana päivänä... Turvavälit on syytä pitää ulkonakin, varsinkin sellaisessa toiminnassa, missä yleensä hengästytään.

Vierailija
6/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä niitä portaita nyt välttämättä tarvitset. Juokse hyvä ihminen kolme viikkoa ylämäkiä ihan tuolla luonnossa ja lähde kiipeämään lähikallioille ja muille nyppylöille. Ei sinun treenisi siihen kaadu, ettet muutamaan viikkoon jotain rakennettuja portaita voi ylös talsia. Ainakin nämä meidän paikalliset portaat ovat niin tupaten täynnä parhaisiin treeniaikoihin, ettei mitään rajaa, eikä ihmisillä ole mitään tolkkua siinä, että jätettäisiin väliä, eikä höngittäisi ihan persuksissa kiinni, ja tultaisiin sitä portaiden vieressä olevaa kävelytietä alas, eikä tungettaisi alaskin niitä portaita pitkin. Kävin kaksi kertaa keväällä ja sen jälkeen totesin, että saa jäädä minun osaltani koronan jälkeiseen aikaan seuraavat porrastreenit.

Vierailija
7/8 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei hoideta talvella eli ei hiekoiteta saati luoda lumia. Oli korona tai ei.

Vierailija
8/8 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään kuntoportailla kun siellä oliu kaksi neitoakin juoskemassa niin minä menin takapuolten perässä ja rikoin lakia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä