ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN JONKA VAIVAISENLUUT ON LEIKATTU?
Kerro miten leikkaus meni, oletko tyytyväinen tulokseen, kuinka vanha olit kun leikkaus tehtiin, kuinka pitkä sairausloma oli, oliko sinulla lapsia kun leikattiin?
Kommentit (10)
Juuri lasten vuoksi lykkään leikkausta :(
Kuinka monta varvasta oli jo vääntynyt isovarpaan lisäksi kun leikattiin?
mutta kivut pahkuroissa olivat niin kovat, että leikkaus oli tehtävä.
- 2 -
molemmissa jaloissa ja lääkäri voimakkaasti suosittaa leikkaamaan. Ahdistaa lasten vuoksi vaan :(
ap
Mies oli päivisin töissä, silloin mentiin vähän tuurilla.
- 2 -
Multa puuttuu muutama piste vielä. Siis kunnalliselle puolelle ei pääse, ennenkuin on pisteytetty se vaiva ja saanut riittävästi pisteitä.
tuo tilanteesi kuulostaa hurjalta. Vaivaisenluut eivät parane itsekseenkään. Minkä ikäiset lapset sinulla?
- 2 -
jotka menis jalkaan :( Lapset 1½ ja 3½... ap
Selviätte kyllä. Täytyyhän sun saada kengät jalkaasi. Minä pidin leikkauksen jälkeen mieheni talvikenkiä, koko 43, kun kävin huushollin ulkopuolella :)
- 2 -
Leikattiin molemmista jaloista, olin silloin 25-vuotias, vaivaisenluut olivat minulla olleet lapsesta lähtien. Leikkaus meni hyvin, sen jälkeen ei ole kipuja ollut. Toipumisaika oli hankala siinä mielessä, että minulla oli silloin kaksi pientä lasta, ja heidän hoitonsa jalat paketeissa ja kyynärsauvoihin nojaten ei ollut ihan helppoa. Mutta kyllä kannatti.