Paljonko tienaatte nettona kuussa? Ammattinne? Ikä, suunnilleen?
Minä opettaja (6000 eur), puoliso eläkeläinen (7000 eur). Viisikymppisiä. Ja ennen kuin väitätte että valehtelen niin totean ettemme ihan tyypillisiä lajimme edustajia ole. Mutta nuo ovat pääelinkeinomme.
Ja omat tulot ilmoitettu enemmän alakanttiin kuin yli-.
Kommentit (40)
Lähihoitaja 57v. nettopalkka 2000-2800 euroa riippuen kuinka paljon viikonloppuja ja ylitöitä tulee tehtyä.
Ap ei tarkemmin kerro taustaamme. Traaginen tarina vaikka tulot ovat hyvät. Itsellä (ope siis) ensi vuonna noin 9000 eur kuukaudessa netto. Miksikö kerron? Miksi en kertoisi, on täällä muutakin jonninjoutavaa paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n puoliso eläkkeellä vaikka ikää vain n 50v. Mistä ammatista joutunut/ jäänyt eläkkeelle?
Puolustusvoimista on ainakin ennen päässy aikaisin eläkkeelle..
Jopuli kirjoitti:
Ap ei tarkemmin kerro taustaamme. Traaginen tarina vaikka tulot ovat hyvät. Itsellä (ope siis) ensi vuonna noin 9000 eur kuukaudessa netto. Miksikö kerron? Miksi en kertoisi, on täällä muutakin jonninjoutavaa paljastettu.
Mä kanssa ope ja ens vuonna tulee 1200 eur kuussa netto
Täällä kanssa yks ope tienaan 200k€ vuosi
Vierailija kirjoitti:
Ap:n puoliso eläkkeellä vaikka ikää vain n 50v. Mistä ammatista joutunut/ jäänyt eläkkeelle?
Kerrohan Ap puolisosi ammatti, koska hänen eläke on 7000e?
Vähän vaihtelee myynnin ja bonusten mukaan, mutta myyntipäällikkönä noin 3800/kk jää käteen. Viime kuussa hyvät myynnit, niin Jouluksi kilahtaa tilille noin 7000e.
Kiitän mielenkiinnosta, en kerro puolisoni ammattia, omani olen kertonut. Todetaan vielä, että hyväntekeväisyyteen annamme rahaa melko paljon vuosittain ja teemme vapaaehtoistyötä.
Nettona noin 3800 e/kk + bonukset. Asiantuntijatehtävässä rahoitusalalla. 38 v.
Siivooja. Käteen jää nettona noin 85 400 euroa kuukaudessa.
2000e kaikki tuet yhteensä, työtön siis. Mikä siis käteen jää. Suunnilleen samanverran vielä panemalla, eli seksinmyynnistä.
Valtiolla paska duunissa, käteen jää 2300, älkää kuskokaan KEHA-keskukseen päin.
Mä oon kansanedustaja ja semmosta 10 000-15 000€/kk palkkaa nettona nostan. Työ on kuiteski raskasta, kun pitää sietää vihreitä, vasemmistolaisia ja demareita samassa rakennuksessa. Onneksi on torkkupeittoja, niin voi päiväkahvien jälkeen ottaa aina torkut.
4500+2800+800. Projektipäällikkö, pienyrittäjä+sijoittaja.
Viime vuoden veroilmoituksen perusteella pienyrittäjän tulokseni oli 1800/kk, siitä verot pois. Tulot vaihtelee paljon ja niitä on vaikea laskea muutenkin, kun pitää ottaa huomioon niin monenlaiset sivukulut ja alvitkin tulee maksettavaksi viiveellä, ja väliin tulee mätkyjä, väliin palautuksia, viiveellä. Menee niin mutkalliseksi, etten ole koskaan viitsinyt laskea tarkalleen. Mutta sen verran saan, että vuodessa jää säästöön viitisen tonnia. En erityisemmin himmaile, mutta en törsääkään. Kaukomatkailua en harrasta enkä muitakaan kalliita harrastuksia, harvoin syön ulkona, velkaa ei ole. Kaupasta kuitenkin ostan mitä haluan enkä kyttää tarjouksia. Pärjäilen ok ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
4200€, opettaja, 51v.
Hups! Luulin lukeneeni huolelisesti, mutta ei.
Siis uusi yritys:
2700€, opettaja, 51v :)
Nettona palkkatuloja about 2700€/kk. Vuokra ja pääomatuloja noin 2000€ /kk. Insinööri olen koulutukseltani ja ikää 58 vee.
Päällikkönä julkishallinnossa, käteen jää n. 3100 €