Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papaseulonta (synt. -74). Onko sinulle tullut kutsua?

Vierailija
14.04.2014 |

Synt -74 ja parille kaverille on tullut kutsut. Minulle ei ole virlä tullut. Olis kiva käydä. No onhan tässä vuotta vielä aikaa, mutta ihmettelen. Asun Helsingissä, jos se nyt adiasn vaikuttaa.

Minne ptäisi ottaa yhteyttä jos kutsua ei tule?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kutsu vasta 2014 huhtikuuksi, vaikka syntymäpäivä oli jo 2013 joulukuussa. Helsinki kyseessä.

Vierailija
2/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Helsingissä 25-vuotiskutsun vähän syntymäpäiväni jälkeen. Olen siis syntynyt syyskuussa ja aika meni johonkin marraskuulle. Käsittääkseni täällä nuo menee suurinpiirtein syntymäajan mukaan, mutta varmasti tuohon vaikuttaa esim. lomakaudet, kesäaikaan seulontoja ei tehdä niin paljon kuin talvella jne. Eli ei varmaan ihan suoraviivaisesti tietyn ajan päästä synttäristä kutsu tipahda luukusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli viime vuonna (s. 1978) kutsu marraskuussa. Asun myös Helsingissä. En tiedä, miten nuo jaetaan eli syntymäajan vai nimen mukaan, mutta kyllä itsekin ehdin jo kutsua odottaa.

Helsingissä tutkimukset on ulkoistettu yksityiselle asemalle ja kaikki toimi siellä hyvin.

Vierailija
4/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee ymmärtääkseni suunnilleen syntymäajan mukaan. Itselleni tuli n.kuukausi ennen syntymäpäivää. Paikkakunta siis Tampere. Helsingissä voi olla eri tavoin, kun on eri taho joka tekee tutkimukset.

Vierailija
5/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa, synttäreihin on 2kk aikaa. Kutsu tuli 1-2 viikkoa sitten. Siirrän varattua aikaa koko ajan eteenpäin, onhan sen kutsu voimassa vuoden loppuun. Ei vaan koskaan huvita mennä sinne ronkittavaksi taas... 2v sitten otettu viimeks yksityisellä, joten eipä haittaa jos saan käytyä siellä vasta syksyllä. Ens viikolle tosin on nyt se aika.

Vierailija
6/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaasassa taitaa mennä syntymäkuukauden mukaan. Itse olen syntynyt maaliskuussa ja molemmilla kerroilla se aika tuli maaliskuussa.

Vierailija
7/7 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kavereista asuu Espoossa ja hänelle kutsu (valmiiksi varattu aika) 3kk ennen syntymäpäivää. Itselläni syntymäpäivään kaksi kuukutta. Toinen kaveri asuu Helsingissä ja sai kutsun heti alkuvuonna vaikka syntjmäpäivä 5kk päässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän