Koska ne saakelin verolaput viimeistään tulee?
Kommentit (24)
www.vero.fi ja sieltä laskuri.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:57"]No laske, minkä verran olet maksanut viime vuonna ennakkoon veroja, ja vertaa sitä siihen summaan joka sinun pitää niitä maksaa, niin ei tarvi jännittää vaan näet suoraan tuleeko mätkyjä vai palautuksia. Ei ne katsos niitä mitenkään arpomalla siellä verotoimistossa päätä kuka saa palautuksia ja kuka ei...
[/quote]
En jaksa ja mistä muka saan tietää, mitä olisi pitänyt maksaa? Mulla on niinpaljon vähennyskelpoisia llainakorkojakin, ettei se ole ihan yksinkertaista.
Ap
[/quote]
mulle tuli jo melkein 2viikkoa sitten, Helsinki ja sukunimi alkaa K:lla (sitä vain että jos ne tulee aakkosjärjestyksessä? ystävälläni alkaa sukunimi A:lla ja hänelle tuli melkein viikkoa aikaisemmin kuin minulle).
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:18"]Ei oo mullekaan tullu. Ylöjärvi.
[/quote]
mulle tuli nyt tänään!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:57"]No laske, minkä verran olet maksanut viime vuonna ennakkoon veroja, ja vertaa sitä siihen summaan joka sinun pitää niitä maksaa, niin ei tarvi jännittää vaan näet suoraan tuleeko mätkyjä vai palautuksia. Ei ne katsos niitä mitenkään arpomalla siellä verotoimistossa päätä kuka saa palautuksia ja kuka ei...
[/quote]
En jaksa ja mistä muka saan tietää, mitä olisi pitänyt maksaa? Mulla on niinpaljon vähennyskelpoisia llainakorkojakin, ettei se ole ihan yksinkertaista.
Ap