Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos ahdistaa ja paniikkia pukkaa?

Vierailija
14.04.2014 |

Beetasalpaajia käytän mutta aina niistä ei apua. Töissä on käytävä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin putsaa elintavat, kahvi ja rööki pois.

Poissulje fyysinen ylirasitus. Käy joogossa, keskity hengitykseen.

Lääkityksen mahdollisuus jos tilanne on ihan pois kontrollista.

t. samojen asioiden kanssa painiva

Vierailija
2/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eu auta ku kylmä suihku ,masennuslääkkeisiin en halua sortua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuistumiseen kuuluu oppia ottamaan itseään henkisesti niskasta kiinni ja järkiintymään. Ei arkisista asioista voi vaipua hysteriaan.

Usein tietynlaista huomionhakuisuutta on kehitellä tälläisiä ongelmia, sun olis opeteltava tuntemaan itses ihmisenä ja kohdattava todelliset ongelmat. Usein taustalla on tyytymättömyys itseensä tai omaan elämäänsä.

Vierailija
4/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lekuria ja lääkitystä. Itsellä ahdistus ja paniikki meni ihan kauhealsi. Päivittäin oli kamala olo, kunnes pakotin itseni lääkäriin ja sain masennuslääkkeet. Nyt olen kuin eri ihminen! Ppositiovinen, virkeä ja iloinen! Ahdistus ja paniikit tiessään :)

Vierailija
5/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lääkitys, mutta tuntuu ettei se auta. Kahvia pakko juoda aamulla tai en herää. Suihkussa ei voi käydä työpäivän aikana. Lääkäri kontakti on. Ehkei vaan ole tajunnut ongelman vakavuutta tai sitten annan itsestäni paremman kuvan. En halua eritellä tähän mistä ongelmat johtuu. En niitä mieti aktiivisesti. Tuntuu vaan että olen erilainen ja outolintu töissä. Olen kyllä muutenkin syrjäänvetäytyvä ollut aina eli mistä tiedän onko vain jännitystä vai paniikkia vai onko sama asia? Luulen etten pysty täysin muuttamaan itseäni toisenlaiseksi. Ongelmia ollut joka työpaikassa. Tai sitten en sovellu alalle. Tuntuu välillä että tarvisi huumeita ja alkoholia molempia että voisi olla rento töissä. Kumpaakaan en kyllä käytä. Voi miksi mulle tullu nää ongelmat. :(

Ap

Vierailija
6/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt terapiassa? Pelkät lääkkket eivät poista ongelmaa, on kuin söisi buranaa luumurtumaan, kipu ehkä talttuu, mutta vamma ei parane...Jos tökkivän mielikuvan haluaa :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän