Miksi mä näytän korkkareissa naurettavalta
ainakin omasta mielestäni. Olen lyhyt ja voimakasrakenteinen(en lihava) Ominta tyyliäni on tennarit, ballerinat ym matalat kengät, sporttinen tyyli. Joskus olisi kiva laittaa maltilliset korkkarit mekon kanssa mutta peiliin vilkaistuani riisun ne aina.
Kommentit (20)
Korkkarit sopivat sirojen ja pitkien jalkojen jatkeeksi, muuten näyttävät oudoilta.
Sulle sopivampia kenkätyylejä olisivat varmaan ns kitten heel - tyyppiset kengät. Tai erilaiset terveyssandaalit.
Mä olen elänyt edellisen kiilakorkomuodin enkä voi enää sietää kiilakorkoja =) Muitakin inhokkeja jäi nuoruudesta, mm korallin ja persikan värit
ap
Esim. Vagabondilla on tosi kiva kiilakorkomalli, sellainen perusavokas. Mulla itselläkin on sellaiset. Tässä linkki:
http://www.vagabond.com/fi/Women/Spring-Collection/#filter:Model_2=WEDGES
(Tuossa on muitakin kiilakorkokenkiä, mutta ymmärtänet, mitä mallia tarkoitan!)
4
Voi harmi, mä nimittäin tunnen itseni vähän hassuksi koroissa myös, mutta mulle passaa kiilakorot! Tekisi mieli ostaa toisetkin tuollaiset Vagabondin kengät.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:28"]
Voi harmi, mä nimittäin tunnen itseni vähän hassuksi koroissa myös, mutta mulle passaa kiilakorot! Tekisi mieli ostaa toisetkin tuollaiset Vagabondin kengät.
[/quote]
Ehkä mun kuitenkin kannattaisi kokeilla =)
ap
Vitsi miks mä avasin ton linkin.. ihania! Kenkäkuume ja tyhjä lompakko = bad
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:28"]
[/quote]
Ehkä mun kuitenkin kannattaisi kokeilla =)
ap
[/quote]
Kokeilla kannattaa aina :)
Näkymä korkokenkien kanssa kävellessä riippuu takapuolen siroudesta sekä sen houkuttelevuudesta. Katseen tarkoitus kulkea säärin kautta sinne ja siellä olla se kaikkein vetävin paikka. Se ei saa aiheuttaa pettymystä. Silloin koko esitys on typerä ja jopa vastenmielinen.
Kiilakorkojen ehdottajalle tuli mieleen myös paksummat tolppakorot, tosin ne on ainakin mun mielestä sellaiset, jotka näyttää parhailta korkeina, ja mulle ainakaan aika harvoin korkoja käyttävänä ei korkeat korot käy. Koska jos tosiaan olet voimakasrakenteinen, voi se syy, miksi korot näyttävät mielestäsi jalassasi hassulta, olla se, että kontrasti voimakasrakenteisen kehosi ja ohuen koron välillä on liian suuri.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:39"]
Näkymä korkokenkien kanssa kävellessä riippuu takapuolen siroudesta sekä sen houkuttelevuudesta. Katseen tarkoitus kulkea säärin kautta sinne ja siellä olla se kaikkein vetävin paikka. Se ei saa aiheuttaa pettymystä. Silloin koko esitys on typerä ja jopa vastenmielinen.
[/quote]
Kumpi on pahempi, leveä takapuoli lyhyiden ja tukevien säärten jatkona, mutta niin että henkilö osaa kävellä korkokengillä, vai ns. ihannekroppa, mutta niin että henkilö ei osaa kävellä korkokengillä, vaan loikkii polvet koukussa ja takamus pitkänä?
Kävelemään voi opetella aina, muttta sen pyllyn kanssa hieman vaikeampi kehittyä ellei se ole paras pylly ikinä.
Ja se pylly jää olemaan vaikka riisuu kengät.
Hyvä pylly on kuin timantti, jonka nainen lahjoittaa katsojalle.
Täällä toinen, jolle ei ole ikinä korkeat korot sopineet! Nyt olen jo ns. vanha, mutta en nuorenakaan pitänyt kovin korkeita. Olen aika pitkä, 170cm, joten tunsin itseni aika hujopiksi korkeillä koroilla. Kiilakorot ovat jostakin syystä olleet inhokkini aina; minusta ne vaan ovat rumat!
Minulla on myös aika iso jalka,40, joten kengät pitää muutenkin valita huolella, etteivät näytä laivoilta.
Juhlakengissäni on 5-6cm korot ja ne ovat minulle sopivat ja niillä osaan kävelläkin kaunisti!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:39"]
[/quote]
Mulla on hyvä takapuoli, ei tosin mikaan siro vaan treenattu ja pyöreä. Korkkareilla asento jotenkin muuttuu niin että perä on entistä enemmän esillä (ellen sitten seiso epäluonnollisesti lantio eteenpäin työnnettynä) Lisäksi korkkarit saa pohkeen näyttämään paksummalta jalkaterän asennon takia.
ap
Mulla sama :D käytänkin enemmän sieviä ballerinoja, sopii mulle paremmin ja varmasti terveellisempää jaloille kuin korkkarit.
Korkeat korot saavat naisen näyttämään kävellessä aina siltä, kun kävelisi banaani perseessä.
Sori neidit
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:59"]
Kävelemään voi opetella aina, muttta sen pyllyn kanssa hieman vaikeampi kehittyä ellei se ole paras pylly ikinä.
Ja se pylly jää olemaan vaikka riisuu kengät.
Hyvä pylly on kuin timantti, jonka nainen lahjoittaa katsojalle.
[/quote]
Arvoisa mies, muistathan huolehtia myös omasta timantistasi, ettei esityksesi ole typerä ja vastenmielinen. Kiitos.
Miehen ansio on siinä miten viisas sekä älykäs hän on sekä siinä miten kaunispyllyinen vaimo hänellä on.
Siksi sä näytät naurettavalta, koska korkkarit on naurettavat. En ymmärrä mikä ihmisen saa moisia hirvityksiä käyttämään ja pilaamaan jalkansa. Järjen köyhyyttä.
Korkkarit sopivat sirojen ja pitkien jalkojen jatkeeksi, muuten näyttävät oudoilta.
Sulle sopivampia kenkätyylejä olisivat varmaan ns kitten heel - tyyppiset kengät. Tai erilaiset terveyssandaalit.