Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos teillä olis 100 tonnia omaa rahaa yrityksen perustamiseen

Ap
02.12.2020 |

minkälaista yritystoimintaa alkaisitte tehdä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkkäisin, patentoisin ja kauppaisin keksintöjä.

Vierailija
2/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En aloittaisi. Olen ollut yrittäjänä ja ei maksa vaivaa ainakaan tässä maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin sijoitusyhtiön.

Vierailija
4/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin matkabloggariksi.

Vierailija
5/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin bordellin.

Vierailija
6/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kertoa hyvää businessideaa ilmaiseksi.

Vierailija
7/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on jo hyvällä mallilla kehittymässä tuotteeksi, mutta en minä sitä sulle kerro. 

Vierailija
8/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkittaisin tavallista kotiruokaa vähän parempaan pakkaukseen ja myisin sitä ruokakauppoihin koomisesti brändättynä.

Vierailija
9/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusalan.

Vierailija
10/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi omia rahoja yrityksen perustamiseen missään tapauksessa.

Vierailija
11/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin matkabloggariksi.

Tuosta minäkin olen aina haaveillut, muttei ole pienintäkään uskoa, että se kannattaisi. Enkä viitsi hassata 100.000€ katteettomaan unelmaan.

Vierailija
12/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen hamppufarmi.

Vierailija
13/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 95k ylimääräiseen asuntolainan lyhennykseen, 5k säästötilille ja palkkatöissä jatkaen.

Vierailija
14/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pikku puuhastelua, jokin sisustustavaraliike tms.

Vierailija
15/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 000 eurolla perustaisin yrityksen, joka myy erilaisia palveluita niitä haluaville. Kun tilauksia on, palkkaan tehtävään sopivan henkilön tai henkilöt. Oli kyse sitten opetuksesta, konsultoinnista tai vaikkapa palvelumuotoilusta. Laskutan asiakasta, maksan työntekijälle palkan ja pidän itse loput. Näinhän ne yritykset pyörii. Laajennan sitten aina toimintaa hiljalleen ja aika pian homma pyörii siten, että se tuottaa minulle passiivisesti järkevän kk-liksan ilman että itse tarvitsee tehdä mitään. Riittää, että omistan puljun.

Sitä odotellessa laitan toiset 50 000 kiinni erilaisiin alkoholijuomiin ja perustan esidokauspalvleun. Tiedättehän - suomalaisissa juhlissa kun ihmiset eivät uskalla jutella toisilleen saati tanssia ennen puoltayötä, kun väki on saanut tarpeeksi juomaa. Moni haluaisi ottaa jo aikaisemmin tukevan suojakännin, muttei kehtaa. Silloin apuun tulee, kukas muukaan, kuin esidokaaja! 

Esidokaaja johtaa edestä! Esidokaaja näyttää mallia, kuinka sitä lasia kallistetaan. Vieraiden ei tarvitse ottaa juopon leimaa. Esidokaajan avulla saadaan juhlat käyntiin jopa neljä tuntia normaalitilannetta aiemmin ja kaikilla on hauskaa. 

Vierailija
16/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 000 eurolla perustaisin yrityksen, joka myy erilaisia palveluita niitä haluaville. Kun tilauksia on, palkkaan tehtävään sopivan henkilön tai henkilöt. Oli kyse sitten opetuksesta, konsultoinnista tai vaikkapa palvelumuotoilusta. Laskutan asiakasta, maksan työntekijälle palkan ja pidän itse loput. Näinhän ne yritykset pyörii. Laajennan sitten aina toimintaa hiljalleen ja aika pian homma pyörii siten, että se tuottaa minulle passiivisesti järkevän kk-liksan ilman että itse tarvitsee tehdä mitään. Riittää, että omistan puljun.

Sitä odotellessa laitan toiset 50 000 kiinni erilaisiin alkoholijuomiin ja perustan esidokauspalvleun. Tiedättehän - suomalaisissa juhlissa kun ihmiset eivät uskalla jutella toisilleen saati tanssia ennen puoltayötä, kun väki on saanut tarpeeksi juomaa. Moni haluaisi ottaa jo aikaisemmin tukevan suojakännin, muttei kehtaa. Silloin apuun tulee, kukas muukaan, kuin esidokaaja! 

Esidokaaja johtaa edestä! Esidokaaja näyttää mallia, kuinka sitä lasia kallistetaan. Vieraiden ei tarvitse ottaa juopon leimaa. Esidokaajan avulla saadaan juhlat käyntiin jopa neljä tuntia normaalitilannetta aiemmin ja kaikilla on hauskaa. 

Voisit sellaisen kursailupalvelun laittaa kaikkineen. Esihäippäsijä, joka kehtaa lähteä ekana kotiin, jälkikännääjä (esidokaajan aamuyön korvaaja), jonka kanssa kehtaa juoda vielä aamulla ja käydä huoltsikalla aamupalalla ja vaikka kuppikuntailija, jonka kanssa voi ryhmittäytyä omaksi yksiköksi heti tuloaulassa.

Vierailija
17/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin oikeasti niin sekaisin että alkaisin yrittäjäksi, perustaisin kukkakaupan.

Vierailija
18/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna liikeideaani sinulle ilmaiseksi :D

Vierailija
19/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko ostaa sillä bitcoineja sit ootella et arvo nouseee

Vierailija
20/20 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä menisi yhteisöveroa 20 000 eu.

Tuula Haatainen ei tosin ole tietoinen, Li Anderssonia ei kiinnosta, koska yrittäjät on..,