Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

linkedin hylkäys

duel
02.12.2020 |

olen lähettänyt tyypille "connect"-pyynnön. tiedän, koska sen hyväksynyt ja koska "odotulissa" (pending), mutta koska hylännyt. eli mikä sana silloin ilmestyy minulle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku 500 kontaktia ja eikös kaikki hyväksy yleensä kaikki. Melko turha paikka jos et ole alalla, jossa työnsaanti tapahtuu tuota kautta.

Vierailija
2/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se linkedi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään, huomaan vaan nimellä etsimällä, ettei ole kontakti.

Ellette ole puheväleissä, onko väliä? :)

Vierailija
4/4 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse projektinjohtotöissä ja meille taottiin koulutuksessa päähän keitä hyväksytään ystäviksi ja keille kirjoitetaan suosituksia. Se on raakaa peliä, jota pitää pelata sen mukaan millaisia tehtäviä itse aikoo tulevaisuudessa hakea. Silloin on väliä sillä millaisia kontakteja likedinissä on. Jos jollain kontaktilla on vaikka kyseenalaisia kommentointeja facessa tai muussa somessa, se saattaa jo itsessään estää kontaktin hyväksymisen. Kaiken sanelee sen millaisia työtehtäviä hakee ja aikoo hakea.

Itse lisään kontakteja vain jos olen tavannut heidät myös livenä, usein saan täysin tuntemattomilta pyyntöjä, en hyväksy niitä. Uskottavuus karisee siitäkin, jos on satoja kontakteja. Hylkäyksestä ei lähetetä ilmoitusta pyytäjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän