Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei käynyt yhtään virpojaa :(

Vierailija
13.04.2014 |

Harmittaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ja hyvä niin.

Vierailija
2/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan! Harmittaa kun olin ostanut kaikkia kivoja herkkuja ja yllätyksiä :/ Höh! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä kävi vaan kaksi tyttöä. Kauhee kasa karkkeja jäi. Harmi.

Vierailija
4/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään. Aiempina vuosina on käynyt joka kerta 4-10 virpojajoukkoa.

Tuo vesisade taisi olla vähemmän houkutteleva.

Vierailija
5/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia uskalla päästää vieraiden oville, jos siellä on kiukkuinen mamma vastassa. Kyllähän täällä palstalla paheksuttiin virpomassa kiertäviä lapsia.

Vierailija
6/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään! Olin jo maljakonki valkannut kaikille ihanille virpomisoksille ja herkkujakin ostanut :( 

Vierailija
7/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei käyny :( kovasti odotin... Nyt täällä miehen kanssa tuhotaan suklaamunia ja lakritsipatukoita...

Vierailija
8/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ostin hirveesti suklaapatukoita, munia ja karkkipusseja että oisin voinut antaa.. lisäksk kasasin kuppiin pikkurahoja. :( eikä ketään

Vierailija
9/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä. Olin hankkinut innoissani kaikenlaisia suklaamunia, ja taiteiltiin teinien kanssa vielä koristeellinen "saa virpoa" -kyltti oveen. Tuli haikea olo, ennen niitä pikkunoitia riitti ja ovikello kilahteli. 

Vierailija
10/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla "virpomaan" sun kanssa ap. T mies

Vierailija
11/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään. Talossa asuu monta sellaista "rajatapausta", eli noin 3-vuotiasta. No, pitää syödä kaikki herkut itse.

Vierailija
12/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään :)

Vierailija
13/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään :( 

Muakin harmittaa, kun valmistauduin. Noh, nyt menee herkut sitten kahvipöytään. Ei vissiin tämmösessä opiskelija-asuntokorttelissa poiketa. :( 

Vierailija
14/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ilokseni kävi tänä vuonna useampi porukka. Ollaan juuri muutettu ja edellisessä kodissa kävivät parina viime vuotena naapurin lapset, sitä ennen ei ketään.

Nyt oli siis huomattava parannus aikaisempiin vuosiin :)  Mutta ymmärrän siis hyvin että harmittaa jos kovasti toivoo että joku tulisi...

Vierailija
15/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo ikinä käyny ketään :( Ei kai sit, kun asuu Hgin keskustassa 8. kerroksessa. Noidat ei kai saa ovikoodeja taiottua auki. Sääli. Ei mulla ollut ees herkkuja varattuna, kun ei ne oo aikaisemminkaan tulleet. Toivo jo mennyt :(

Vierailija
16/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä varmaan joka puolella Suomea käy. Lännessähän se virpomisperinne on ollut voimissaan jo pitkään, mutta en todellakaan odota että nykyisellä paikkakunnallani pk-seudulla kukaan tulisi ovelle virpomaan. Eihän se edes ole ollut tapana täällä. Toisekseen joka talossa on ovikoodi, joten miten he edes pääsisivät sisään.

Jos tietäisin virpojia käyvän niin ostaisin karkkeja.

Vierailija
17/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei käynyt ketään, vaikka aiemmin on aina käynyt. Harmittaa! Olin kans laittanut jo valmiiksi lasipurkkiin pieniä suklaapatukoita ja suklaamunia. Täytyy varmaan syödä noi sit itse..

Vierailija
18/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meidän lapset olisivat kyllä mielellään käyneet teilläkin virpomassa!

Vierailija
19/19 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillälään ei käynyt! Harmittaa. Äitilläni ei myöskään käynyt, eikä anopillakaan, ennen on kyllä käynyt ja kaikki olivat varautuneet virpojiin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi