Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka siivousrutiinisi ovat muuttuneet korona-aikana?

Vierailija
02.12.2020 |

Siivoatko enemmän, oletko vaihtanut puhdistusaineita tai siivousvälineitä tms. Vai siivoatko kuten ennenkin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan PALJON enemmän. Ennen imuroin ja pesin vessat vain kerran viikossa, nykyään about joka toinen päivä. En vain kestä enää jököttää kotona tekemättä mitään/katsomassa telkkaria. Pakko saada jotenkin kaikki ärsytys purettua, ja siivous sopii siihen aika hyvin. 

2/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan tavallista enemmän, koska olen enemmän kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuten ennenkin, mutta desinfioin säännöllisesti valokatkaisijat ja ovenkahvat. Erityisesti eteisessä ja vessassa, kun niihin kosketaan ulkoa tullessa.

Vierailija
4/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla harvakseltaan kuin aina, ja siivooja huiskii isommat. Ei kai se korona ikkunasta lennä sisälle ja väijy jossain nurkassa?

Vierailija
5/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Siivoan tavallista enemmän, koska olen enemmän kotona.

Mulla sama. Ei jaksa katella pölypalloja nurkissa päivisin ja iltaisin. Tänään pesin sohvan päälliset, kun tässä kotona muutenki olen, niin ehtii pesemään paremmin kuin töissä ollessa. Lisäksi mä pyyhin pölyjä tms. pientä työpäivien aikaan, jos on vaikka joku kokous jossa ei tarvitse kuin kuunnella.

Vierailija
6/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pitkää päivää sairaalassa joten ei ole aikaa hinkata kotona jotain valokatkaisimia kun teinin kanssa kahden asutaan. Perussiivous normaalia tai ehkä jopa vähäisempää kuin ennen. Kädet pesen kotiin tullessa niin kuin ennenkin.

Vierailija
7/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen suoraan aamiaispöydästä lattialle ja moppaan myöhemmin suihkupyyhkeelläni jota en vaihda viikkoon. Etätyö ei vaan sovi kaikille.

Vierailija
8/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Siivoan enemmän ja laitan myös ruokaa useammin nyt, kun olen etätyössä. Mies käy ruokakaupassa, itse asioin lähikaupassa vain hakemassa jotain täydennystä kerran-kaksi viikossa.

Olen ruvennut vaihtamaan käsipyyhkeet tiuhemmin ja tosiaan pyyhin myös ovenkahvat ja valokatkaisimet säännöllisesti. Ei meillä aikoihin ole ollut näin siistiä eikä syöty kotiruokaa päivittäin.

Teen osa-aikatyötä ja nyt on jäänyt pois kaupoissa ja kahviloissa lorviminen. En siis lintsaa palkkatyöstä, joka sekin tosin hoituu tehokkaammin kotoa käsin kuin avokonttorissa. Eikä tuhraudu aikaa työmatkoihin.

Vierailija
9/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä siivoan paljon vähemmän, koska tartuntariskialttiin työpäivän jälkeen olen aivan puhki enkä jaksa tehdä mitään kotitöitä. VIikonloppuisin yritän rääppiä kotia siistiksi, ettei ihan pinty paikat. Meillä on nyt epäsiistimpää kuin yleensä. Toivottavasti käänne parempaan koronatilanteessa tapahtuu pian ja ylipäätään tulee kevät ja valon määrä lisääntyy, jos se auttaisi jaksamisessa. 

Vierailija
10/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ihan samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
11/11 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ehkä jopa harvemmin, kun ei tule ketään kylään milloin olisi pakko siivota. Mitään sikolättiä en kuitenkaan siedä ja lapsetkin sotkee siihen tahtiin, että pakko siivota. Mutta on kyllä rima laskenut. Ei vaan jaksa. Ruokaakaan jaksa vääntää joka välissä, joten tullut turvauduttua eineksiin ja foodoraan vähän liiankin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän