Niin rasittava tuttava puhelinlinjalla!
Puhui yli tunnin vain omasta asiastaan,ihan koko ajan.
Ei ymmärrä ettei se siitä parane että jauhaa samaa asiaa koko ajan.
Ja minkä minä sen ihmissuhteille voin?
Oli soittanut uudestaankin, en kuullut soittoa.
Päätin etten halua enää tätä.
Pitää luuria auki ja olla palveleva puhelin.
Kommentit (10)
Sanoitko sille, ettet osaa auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko sille, ettet osaa auttaa?
Sanoin ja neuvoin mitä se voisi tehdä ja jättää tekemättä.
Minä olin tuo palveleva puhelin ja livenä leelian lepotuoli kymmenen vuotta. Sitten aloin lukea self help -kirjallisuutta ja tajusin olevan läheisriippuvainen marttyyri. Kuulostaa pahalta, mutta siitä alkoi oma toipumisen taival. Se on ollut kivikkoinen ja pitkä, mutta enää en ole palvelupuhelin kenellekään. Ihmiset, joiden ilmainen terapeutti olen ollut, ja ketkä ovat minua henkisesti hyväksikäyttäneet, ovat hylänneet kokonaan kun lopetin palveluni. Eli ne suhteet todella olivat sairaita, yksipuolisia, vain minun kuppaamistani. Voimia tervehtymisen ja onnellisemman elämän etsintämatkalle! Se on mahdollista sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tuo palveleva puhelin ja livenä leelian lepotuoli kymmenen vuotta. Sitten aloin lukea self help -kirjallisuutta ja tajusin olevan läheisriippuvainen marttyyri. Kuulostaa pahalta, mutta siitä alkoi oma toipumisen taival. Se on ollut kivikkoinen ja pitkä, mutta enää en ole palvelupuhelin kenellekään. Ihmiset, joiden ilmainen terapeutti olen ollut, ja ketkä ovat minua henkisesti hyväksikäyttäneet, ovat hylänneet kokonaan kun lopetin palveluni. Eli ne suhteet todella olivat sairaita, yksipuolisia, vain minun kuppaamistani. Voimia tervehtymisen ja onnellisemman elämän etsintämatkalle! Se on mahdollista sinullekin.
Joo, auttamisella on rajansa. Ja tämä ei lopeta koskaan.
Odotan nyt että keksisi soittaa jollekin toiselle.
Se on myös roikkumista toisessa.
Opettele sanomaan "EI". Nätisti ja kohteliaasti. Sano vain, että ei pysty just nyt.
Turhaa valittaa jälkikäteen jossain muille, jos ja kun ei ole munasarjaa sanoa asiasta tuoreeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vastaat?
En aina vastaa.
Voit arvata mitä näkyy soitetuissa puheluissa.
Taas se haluaisi että soitan. En aio soittaa.
Onko muilla tämmöstä tuttua?
Soittelee ympäriinsä.