Muistatteko tämän MLL:n ja IRC-gallerian yhteistyövideon, jossa yritettiin valistaa teinityttöjä kuviensa julkaisemisen vaaroista?
Kommentit (23)
Höh, tylsä video, odotin näkeväni enemmän... :-/
Hyvin tehty ja ajatuksia herättävä.
Nykyään oltaisiin jo pokekuvissa ja tarinan opetus olisi se, että redtuben viikon tähtenä et ehkä kuitenkaan pääse temppareihin ja sekös harmittaa!
🇺🇦🇮🇱
Kiva flashback tuosta videosta. Tuo oli vielä aika viatonta aikaa verrattuna tähän päivään. Miksi kaikki näyttää jälkeenpäin katsottuna aina niin sympaattiselta?
Onko tuo tyttö muka ollut videossa 14-v? Tosi pikkutyttömäinen ja tuollainen superhempeä ääni. Itse olin teininä ikäistäni vanhemman näköinen ja oloinen, nyt kolmekymppisenä olen taas päinvastoin ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. 🙄
Ja nyt kun KRP yrittää valistaa samasta asiasta niin loukkaannutaan ja pahoitetaan mielet. Tai se on se tietty ryhmä joka pahoittaa mielensä ja ulisee syyllistämisestä
Jotenkin tuli niin omat teinivuodet mieleen. Tuollaisia pikku kameroitakin on useampi tallessa.
Tuo viimeinen pappa näyttää kiltiltä, vaikka onkin pahiksen osassa.
Nykyään tuo olisi uhrin syyllistämistä.
Olin itse 18-v. kun tuo video julkaistiin ja muistan elävästi kuinka paljon tunsin myötähäpeää siitä 😄 Nyt ei enää tuntunut samalta kun ikäeroa tyttöön ei ole enää 4 vuotta 😊
Ei ollut älypuhelimia vielä. Oli vähän työläämpää kuvien lataaminen.
Mietin että eihän tuosta nyt niin kauan ole. Aina ajattelee että joku 6 tai 7v..
Mutta kohtahan 2021 :D
Olin itse tuolloin 21v ja varmaan ainoa kavereista, jolla ei ollut kuvia netissä.
Ihanan viattomalta tuntuu, nykyään ok olla Onlyfans tähti ja tienata sillä.
NYKYÄÄN NUORISOLAISET ON SEMMOSIA, ETTÄ NE PITÄIS LAITTAA HÄKKIIN MIETTIMÄÄN MITEN KANNATTAA JA MITEN EI KANNATA KÄYTTÄYTYÄ. POIS LUKIEN EI RETARDIT TAPAUKSET, MUTTA SITÄ EI TARVITSEKAAN MAINITA.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tyttö muka ollut videossa 14-v? Tosi pikkutyttömäinen ja tuollainen superhempeä ääni. Itse olin teininä ikäistäni vanhemman näköinen ja oloinen, nyt kolmekymppisenä olen taas päinvastoin ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. 🙄
Enpä usko, että olit. Oletko esim nähnyt ja kuullut itseäsi videolta 14-vuotiaana? Kyllä tuo tyttö näyttää ja kuulostaa ihan siltä, miltä 14-vuotiaat yleensäkin.
Ne tyttöjen kuvia katselevat setämiehet ei todellakaan sano "mä tykkään sun kuvista"... Eräskin nuori tubettaja kertoi saaneensa Instan privaviesteihin videon missä joku vetää ketään ja hokee tubettajan etunimeä.
Ja poliisia ei kiinnostanut tehdä asialle mitään, koska tyttö on täyttänyt 16.
Toi tyttö näyttää ihan samalta kuin Idolsin Nico C:llä!
Eikä ne mitään oppinu?