Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos saisit nappia painamalla kuukautisesi katoamaan loppuiäksesi, painaisitko?

Vierailija
02.12.2020 |

Mitään terveydellisiä ongelmia ei asiasta seuraisi. Lapsia et voisi enää saada.

Kommentteihin voi kirjoittaa syyn miksi painaisit/et painaisi?

Nainen, jos saisit nappia painamalla kuukautisesi katoamaan loppuiäksesi, painaisitko?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin, lapset on tehty. Olen syönyt vuosia minipillereitä joten menkkoja on ehkä yhdet per vuosi, taivaallista!

Vierailija
2/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nappi on jo, ei tarvi kuin ottaa kerran päivässä eikä kuukautisia tule. Lastentekomahdollisuuskin säilyy. En ole tällaista vapautta koskaan aiemmin kokenut. Voin tehdä ihan mitä haluan 365 päivää vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painaisi, kierukka lopettanut menkat mutta voin tulevaisuudessa vielä saada toivottavasti lapsia. Kierukka vuotoanemian vuoksi, e-pillereistä sain keuhkoembolian teininä.

Vierailija
4/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Lapsia ei ole enkä niitä ikinä halua. Kivut ovat menkkojen ensimmäisenä päivänä sellaiset että makaan sikiöasennossa ja itken. Eipä jäisi ikävä.

Vierailija
5/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja tavallaan teinkin jo niin. Laitatutin hormonikierukan. Siihen loppui! Ihanaa.

Vierailija
6/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Todella! Lapset tehty ja nyt nelikymppisenä pms-oireet aivan hel. Ve tilliset. Kipuja ei ole, mutta vuoto kahtena ekana päivänä kuin ämpäristä kaataisi.

Vierailija
7/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin! Olisi kiva jos olisi hormoniton vaihtoehto

Hormonikierukka on ollut 7 vuotta ja ihana kun ei ole kuukautisia (runsas vuoto, kesto viikon, epäsäännölliset ja todella kivuliaat)

Vierailija
8/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en viitsi pillereitä tai kierukkaa hankkia kun olen teettänyt sterilisaation. Menkat on ihan turhat ja tympii ne.

Vierailija
9/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyyn, raskauteen ja kuukautisiin liittyvät terveyshaitat siis katoaisi nappia painamalla. Todellakin painaisin. Yksi lapsi muutenkin riittää.

Vierailija
10/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantein! Kuukautiset on syvältä ja poikittain.

Vierailija
11/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla huolissaan, vaihdevuodet hoitaa sen asian että menkat loppuu.

Vierailija
12/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nappi on jo, ei tarvi kuin ottaa kerran päivässä eikä kuukautisia tule. Lastentekomahdollisuuskin säilyy. En ole tällaista vapautta koskaan aiemmin kokenut. Voin tehdä ihan mitä haluan 365 päivää vuodessa.

Aika paljon liittyy terveyshaittoja joita ei apn nappulassa olisi. Hetkeäkään epäröimättä painaisin. Ottaisin sen riskin että en saisi lapsia jos joskus keksin haluta. Oma terveys kuitenkin menee sen edelle.

Vierailija
13/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne katosivat ehkäisykapselin myötä.

Vierailija
14/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas. Kuule kuukautisten poisjäännillä EI ole minkään valtakunnan terveydellistä merkitystä naisen terveydelle! Päinvastoin! Miksi tämä myytti elää yhä että ne on tarpeelliset? Ei ole. Se vain kertoo ettet hedelmöittynyt tällä kierrolla. Ne pystyy pitämään pois joko hormonikierukalla tai syömällä ehkäisypillerinsä ilman taukoja. Kuten minä esim tein vuosia.

Vierailija
15/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Periaatteessa kuukautisista ei ole minulle varsinaista haittaa, mutta on kiva nähdä, että keho toimii, kuten pitääkin. Toisaalta sitten lapset on jo tehty, että kuukautiset ovat sikäli vähän turhat, ja minulla on rauta-arvojen kanssa jatkuvasti ongelmia. Lääkärin mukaan huonot rauta-arvot johtuvat luultavasti muusta kuin kuukautisista, mutta ehkä se, jos kuukautiset jäisivät pois, voisi osaltaan auttaa rauta-arvojen pitämistä hyvinä.

Vierailija
16/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hormonikierukka ei vaikuttanut kuukautisiin oikeastaan mitenkään. Kuukautiset tulivat kellon tarkasti joka kuukausi, vuoto oli ehkä hitusen niukempaa kuin ennen. Hormonikierukkaa ei siis kannata mainostaa kuukautisten poistajana, kun ei se kaikille toimi niin. 

Vierailija
17/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti! Tähän on olemassa keino. Sen ihmevempaimen nimi on Mirena kierukka. Kierukan asentamisen jälkeen kuukautiset hävisivät kokonaan. Ihanan vapauttava olo. Suosittelen! Keskustelkaa gynekologinne kanssa ja aloittakaa vapaampi elämä.

Painoin "nappia" ja otin ohjakset omiin käsiini.  :)

Vierailija
18/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaisin, mutta en kertoisi miehelle, koska menettäisin hyvän tekosyyn kiukutella ja raivota miehelle

Vierailija
19/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 45, lapsiluku täynnä, avioero tulossa ja vaihdevuodetkin painaa päälle. Ehdottomasti painaisin nappia.

Vierailija
20/47 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Sillä kuukautiset osoittaa sen, että olen hedelmöittymis kykyinen nuorti nainen.

Mikäli kuukautisia ei ole, niin silloinhan munasolukaan ei kypsy, ei voi vuotaa ulos, eikä tietenkään myös hedelmöittyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän