Miksi useilla nykyihmisillä on ajatus, että jokainen maailmankolkka pitäisi itse nähdä?
Eihän tossa ole mitään järkeä, miettikää kun jokainen ajattelisi samoin.
Kommentit (68)
Hyvä kysymys! Olen miettinyt ihan samaa, kun muuan tuttava pariskunta, matkustelee koko ajan, ihan kuin etsisivät tarkoitusta elämälleen. Ihan kuin jotain olisi hukassa. Kiusaavat sitten muilla ikuisilla kertomuksillaan matkoilta, vaikkei kukaan kysy niistä mitään. Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla pyörii paljon ihmisiä, jotka ovat katkeria koska heillä ei ole varaa matkustella ja syrjäytyneitä, jotka eivät uskalla matkustaa kotikaupungin ulkopuolelle. Harvassa täällä oikeasti varmasti ovat ne ihmiset, jotka eivät matkustele ympäristösyistä. Kommentoidaan kuinka lentäminen on vastuutonta, mutta samat henkilöt harrastavat yksityisautoilua, syövät lihaa, hankkivat lapsia ja käyttävät halpamarkettien vaatteita.
Olet niin oikeassa. Suurin osa ”huolestuneista” mt-ongelmaisia trolleja, joilla (jolla) ei ole uskallusta saati rahaa matkustaa.
Kyllä täällä ihan hyvätuloisetkin ihmettelee teitä matkus tushull uja. Olen asunut 3:ssa eri maassa yht. yli 10 vuotta.
Vähän wh ite tra sh-meininkia moinen monta kertaa vuodessa alumiiniputkessa kulkeminen jonnekin tunkkaisiin ja hikisiin paikkoihin kuvittelemaan, että nyt saa elämyksen.
Voi kuule... kun ottaa mannertenvälisen lennon bisneksessä tai firstissä niin siinä on edelleen sitä jotain.
Ja helikopterilento New Yorkin tai Grand Canyonin yllä vaan on jotain upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat tulleet tännekin Afrikasta. Siinä sitä on matkustettu.
Jos pidät hiilijalanjäljen minimissä, niin matkusta toki vaikka Afrikkaan.
Älä tuhoa lentopäästöillä ja roskaamalla tätä yhtä, ainoaa maapalloa siksi, että on pakko päästä syömään banaania paikan päälle.
Katson youtubesta videoita missä kävelevät ympäri kaupunkia kameran kanssa. 4K ja hyvin näkee miltä esim Sidney näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Olen miettinyt ihan samaa, kun muuan tuttava pariskunta, matkustelee koko ajan, ihan kuin etsisivät tarkoitusta elämälleen. Ihan kuin jotain olisi hukassa. Kiusaavat sitten muilla ikuisilla kertomuksillaan matkoilta, vaikkei kukaan kysy niistä mitään. Evvk.
Eikös me kaikki tässä etsitä itsellemme jonkinlaista elämäntarkoitusta? Minä voin ainakin suoraan sanoa matkustelevani juuri siksi, että se nimenomaan tuo tarkoitusta elämälleni ja tekee minut onnelliseksi. Eikö siinä ole jo tarpeeksi hyvä syy matkustaa? Jos jotkut toiset taas saavat tarkoitusta elämälleen minun matkailun paheksumisestani, niin siitä sitten vaan.
Lentolippujen hinnat pitäisi 5-kertaistaa.