Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirani meni naimisiin tänään. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
13.04.2014 |

kysy, vastaan koirani puolesta

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 03:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:21"]Mää en myöskään kestä, mää nauran lattialla pyörien (ROFL) lukiessani sekä kysymyksiä, että arvokkaita vastauksia! :D

[/quote]

Ootko 12 vuotias? Niitä naurattaa tollaset väkisin väännetyt lastenvitsit. Hihihi hauska provo, koira meni naimisiin. Ap:sta huomaa jo kauas että avohoito-tapaus

[/quote]

En ole! olen täysin normaali perheenäiti ja meillä on oma talo ja tilat jossa oli hyvä järjestää koirien häät, lapset pitivät tapahtumasta kovasti ja jäipähän jotain muistettavaa koko loppuiäksi.

Vierailija
2/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulhanen Pentti Oinonen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paljon häävieraita? missä häät pidettiin? kuinka pian aikoo hankkia jälkeläisiä? hääbudjetti? millainen kakku? millainen hääpuku morsiamella? oliko sulhanen pukeutunut? onko häämatkaa tiedossa?

Vierailija
4/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onneksi olkoon tuoreella avioliitolle

Vierailija
5/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:24"]

Oliko paljon häävieraita? missä häät pidettiin? kuinka pian aikoo hankkia jälkeläisiä? hääbudjetti? millainen kakku? millainen hääpuku morsiamella? oliko sulhanen pukeutunut? onko häämatkaa tiedossa?

[/quote]

Häävieraita oli runsaasti. Häät pidettiin koiran kotiseudulla. Aikoo jossain vaiheessa hankkia jälkeläisiä, pitää kysyä koska. Hääbudjetti 200e. Kakku oli koiransuklaa-kermakakku joka koristeltiin suklaakoirantassukuviolla ja koirankekseillä. Morsiamella oli tyylikäs valkoinen koirien morsiuspuku. Kyllä myös sulhanen näki vaivaa pukeutuakseen häihinsä. Häämatka on jo varattu.

Vierailija
6/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotuiset koirat ja ovatko samaa rotua tai seropeja? oliko vieraina vain koiria vai ihmisiä myös? miten koirat käyttäytyivät tilaisuuden aikana ja oliko pappi mukana? pidettiinkö häät kirkosa ja ovatko koirat rekisteröity kristityiksi vai mihin uskontokuntaan kuuluvat? maistoiko omistaja kakkua? minne häämatkalle? jos koirat uusivat häävalansa vuosien päästä niin pääsenkö mukaan?:)

Vierailija
7/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:29"]

Minkä rotuiset koirat ja ovatko samaa rotua tai seropeja? oliko vieraina vain koiria vai ihmisiä myös? miten koirat käyttäytyivät tilaisuuden aikana ja oliko pappi mukana? pidettiinkö häät kirkosa ja ovatko koirat rekisteröity kristityiksi vai mihin uskontokuntaan kuuluvat? maistoiko omistaja kakkua? minne häämatkalle? jos koirat uusivat häävalansa vuosien päästä niin pääsenkö mukaan?:)

[/quote]

Kaunis morsiankoira on rodultaan chihuahua ja komea sulhanen on seropi eli puoliksi bulldoggi ja sharpei sekoitus. Vieraina molempia, ihmisiä ja eläimiä. Häät pidettiin talossa ja pihamailla. Kyllä koirat ovat kristitystä perheestä kotoisin. Kyllä maistoin kakkua ja hyvää oli! häämatka tehdään Lappiin tai laivalla Viroon, kumpi kannattaisi? pääset mukaan jos olet normaali ihminen etkä jonkinlainen sairas koirien myrkyttäjä :)

Vierailija
8/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koirat voivat muka mennä naimisiin? luuletko että koirasi ovat nyt parempia eläimiä ja muiden yläpuolella? saivatko todistuksen ja tilasitko koirille etukäteen esteettömyystodistuksen? miten koirat voi ottaa häämatkalle mikä toimisto sellasia matkoja järjestää kerro toki? miten meni hääyö? menikö omistajakin naimisiin? eivätkö koirat tunteneet oloaan vaivautuneeksi moisesta?

Vierailija
9/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:40"]

Miten koirat voivat muka mennä naimisiin? luuletko että koirasi ovat nyt parempia eläimiä ja muiden yläpuolella? saivatko todistuksen ja tilasitko koirille etukäteen esteettömyystodistuksen? miten koirat voi ottaa häämatkalle mikä toimisto sellasia matkoja järjestää kerro toki? miten meni hääyö? menikö omistajakin naimisiin? eivätkö koirat tunteneet oloaan vaivautuneeksi moisesta?

[/quote]

Mikseivät voisi, sinäkö sen määrität? sanopa tämä kasvotuste koirilleni, he eivät pitäisi siitä. Kyllä koirani kokevat nyt täyttäneensä aviovalan. Kyllä kaikki paperit ja todisteet asiasta on, skannaanko näytille. Omatoimi-loimisto järjestää koiraparille matkan, oletko kuullut omatoimisuudesta. Hääyö sujui hyvin, olin itse nukkumassa. En mennyt naimisiin, vain koirat menivät keskenään. Eivät tunteneet oloaan vaivautuneeksi päinvastoin, koirat nuolivat toisiaan korvista koko toimituksen ajan mikä nauratti vieraita kovasti.

Vierailija
10/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:40"]

[/quote]

Mikseivät voisi, sinäkö sen määrität? sanopa tämä kasvotuste koirilleni, he eivät pitäisi siitä. Kyllä koirani kokevat nyt täyttäneensä aviovalan. Kyllä kaikki paperit ja todisteet asiasta on, skannaanko näytille. Omatoimi-loimisto järjestää koiraparille matkan, oletko kuullut omatoimisuudesta. Hääyö sujui hyvin, olin itse nukkumassa. En mennyt naimisiin, vain koirat menivät keskenään. Eivät tunteneet oloaan vaivautuneeksi päinvastoin, koirat nuolivat toisiaan korvista koko toimituksen ajan mikä nauratti vieraita kovasti.

Vierailija
11/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Paljon onnea!!!

t. onnellinen yhmamma 36v

Vierailija
12/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kaunis aloitus! Onnea kilokaupalla

mies 45

Vierailija
13/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko itse koira tai jokin muu eläin?

Vierailija
14/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hääkutsussa juhlaohjesääntö ja tilinumero? Oliko lapsia kutsuttu?

Vierailija
15/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä XD luulin olevani vaan väsynyt kun luin otsikon ..

Vierailija
16/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä XD luulin olevani vaan väsynyt kun luin otsikon ..

Vierailija
17/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen avioliittolain 1. §:ssä avioliitto määritellään miehen ja naisen väliseksi liitoksi, joka vahvistetaan vihkimällä.

Onko koirasi mies vai nainen?

Vierailija
18/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yleistymään päin. Näin juuri dokumentin tv:stä koirien luxus häistä. Hyvä jos kellään suomalaisella edes ollut sellaisia...

Onnittelut tuoreelle parille ja "sukulaisille" myös. Positiivista että tämä avioliitto kulttuuri jotenkin säilyy. 

Vierailija
19/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tulin kysymään kuin 12. Onnea tuoreelle parille!

Vierailija
20/31 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:10"]

Ap, oletko itse koira tai jokin muu eläin?

[/quote]

Ihminen olen, entä sinä?