Parhaat Lidlin kosmetiikkatuotteet?
Huomasin että Lidliin on tullut hurjasti uusia kosmetiikkatuotteita. On jos jonkinmoista sarjaa ja tuotetta.
Onko löytynyt uusia lemppareita? Q10 silmänympärysvoide on muun muasss vanha tuttu, hyväksitodettu tuote. Myös Lidlin misellivettä olen käyttänyt ja se on minusta ollut ihan ok. Muita?
Kommentit (24)
Misellivesi on myös mun suosikki. Nyt ostin hyaluronihapposilmänymp.voidetta, joka vaikuttaa sekin toimivalta: levittyy hyvin ja on miellyttävän tuntuinen. Tehosta en vielä osaa sanoa 😃
Meikkejä en oo kokeillut, paitsi ripsivärejä ja ne ei ole mulle olleet hyviä.
Oon innoissani myös noista uusista tuotteista, harmi vaan, että osassa tuoksu tai joku ärsyttävä ainesosa. Se 4d hyaluron seerumi on hyvä. En huomannut käytössä eroa vichyn versioon. Ja tuoksuton.
Joku dna seerumi taas oli niin parfymoitu, etten pystynyt käyttämään.
C vitamiini voide ok, sekin tuoksuton. Ja cvitamiini seerumi ok myös.
Naamiot on hyviä ja edullisia ja cien puhdistusvaahto on allergia liiton suosittelema.
Puhdistusmaito oli ihan ok. Hiuslakka ja muotovaahto sen sijaan ei ainakaan mulle.
Vaaleille tarkoitettu kulmakynä on väriltään täydellinen pohjoismaisen vaalealle naiselle, jolla on värjäämättömät hiukset. Toisessa päässä on kierreharja ja toisessa terotettava kynä. Harjalla voi ensin hakea kulmakavojen muodon ja sitten kynällä täydentää kulmat täydellisiksi.
P
Kasvojen puhdistusgeeli on paras mitä olen ikinä ostanut, mukaan lukien mm. Clarins ja Biotherm, joita käytin pitkään.
Monta hyvää voidetta käyttäisin, mutta vahvat hajusteet ällöttävät, mm. se Q10 voide ja nyt ostin jonkin vartalovoin, joka on sinänsä tosi hyvä mun atooppiselle iholle, mutta voimakas tuoksu saa voimaan pahoin.
Lidlistä ostin mökille Day Cream päivävoiteen, Cien huulirasvoja ja käsivoiteen. Sen tarkemmin en tuotteiden tarkempaa nimeä tai merkkiä katsonut. Päivävoide on ollut ihan ok, ei valittamista. Cien huulirasvakin kelpaa arjessa.
Mihin misellivettä tarvitaan tai käytetään?
Harmi, että Lidlillä on niin huonot nettisivut. Haluaisin tutkia tarkkaan kosmetiikan sisällysluettelon ettei tule vikaostoksia. Hajustetut tuotteet esimerkiksi ei mulle käy lainkaan. En jaksa myymälässä tiirailla purkkien pientä tuherrusta.
Onko se hyvä kasvojenpuhdistusgeeli hajustettu vai hajusteeton?
Kasvojen puhdistusvaahdossa on erinomainen hinta-laatusuhde! Ei hajusteita, ei väriaineita, valmistettu Suomessa.
Huulirasvat Cien huonoja, käytän Acon huulirasvaa itse, ei noita voi verrata niihin. Joku Cien palkittu päivävoide oli huonoa, samoin silmänympärysvoide. Nythän noille on tullut paljon lisää tuotteita, voivat olla parempia. Kesällä ostin aurinkosuojan 30suojakert kasvoille, koostumus oli ok, mutta haisi jotenkin "savulle" tms kasvoilla, kun olin lenkillä, sekin jäi sen kummallisen/epämiellyttävän tuoksun takia käyttämättä. Suihkugeelit ovat olleet jotenkin vetisiä ja luiruja, en tykkännyt, eivät pese tai vaahtoa kunnolla. Sitten kesällä myynnissä oleva jokin(tropical) kuorivasuihkugeeli oli ihan surkeaa. Himalajan kosteuttava savinaamio on ollut hyvä. Kannattaa miettiä ostaako. Joku priemer oli hiljattain myynnissä, pitihän se saada kokeiluun, jotain kutinaa tuli iholle, jäi käyttämättä.
Ostin c-vitamiinisarjaa ja se vaikuttaa ihan hyvältä.
Cien pÄivävoide, joka on geelimäinen, tuoksuu ihan samalta kuin Lumenen samantyyppinen: raikas, vähän merellinen tuoksu. On ihanan tuntuinen, kosteuttaa hyvin.
SOS käsivoide on atooppiselle iholle hyvä.
Se sininen parfyymi, kokeilin ihan läpällä ja uteliaisuuttani, tuoksui kuin Light Blue tai Cool Water. Ja tuoksu pysyi iholla pitkään eikä muuttunut oudoksi. En muista nimeä. Mutta yllättävän laadukas raikas merellinen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleille tarkoitettu kulmakynä on väriltään täydellinen pohjoismaisen vaalealle naiselle, jolla on värjäämättömät hiukset. Toisessa päässä on kierreharja ja toisessa terotettava kynä. Harjalla voi ensin hakea kulmakavojen muodon ja sitten kynällä täydentää kulmat täydellisiksi.
Komppaan tätä. Tilasin vuosia YR:ltä kulmakynää, koska se oli ainut vaalea, ei punertava, luonnollisensävyinen kulmakynä, jonka olin mistään löytänyt. Lidl:n vetää sille vertoja ja sävy on ihan yhtä täydellinen, kylmä vaaleanruskea.
Itse tykkään Lidlin ripsarista, maksoi 2,5e, vedenkestävä.
Shampoo ja hoitoaine ovat ainakin hyviä kuiville hiuksille. Minullakin todella kuivat hiukset ja moni tuote ei sovi, mutta nämä ihan hyviä. Oil care- sarjaa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin persvoide
Mikäs tämä tällainen persvoide on?
Ei kai kukaan niitä osta