Söpöin kampaus miehelle?
Onko se jo muodista poistunut ananastukka, täyskalju vai päälakikalju. Viimeinen vaihtoehto on osoitus hyvästä hedelmällisyydestä.
Kommentit (27)
En kerro, koska muuten kaikilla olisi se. Jätän sen vain kivoille miehille.
Pitkä sen olla pitää. Vähintään niin pitkä että siihen voi upottaa romanttisesti sormet, ja siitä eteenpäin kaikki on plussaa. Uuh. Ihanaa silitellä jos miehellä on paksut pitkät hiukset!
Miehillä kuuluu olla lyhyt tukka. Miehillä ei ole kampauksia vaan koneella leikatut lyhyet kuontalot.
Sellainen mikä laitetaan mummoille kun he käyvät kampaajalla. Noh ei ehkä sentään.
Kaljuuntumiselle ei voi mitään mutta kaljuksi pään ajelulle ei voi löytyä yhtätään järkevää syytä. Ellei sitten aja niitä loppujakin haivenia pois.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mikä laitetaan mummoille kun he käyvät kampaajalla. Noh ei ehkä sentään.
Mummokypärä? :D
Vierailija kirjoitti:
70-luvun afrokiharat olis aika hulppeet!
Jenkkileffoissa oli niitä aikoinaan ja vissiin musavideoillakin :)
Jaa. Normaalit lyhyehköt sivujakauksella olevat hiukset tai pitkät hiukset. Ei ainakaan kalju.