Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus!!! Älkää syökö

Vierailija
28.07.2006 |

saarioisten jauheliha-salami-pizzaa, joka on valmistettu 20.7. ja viimeinen käyttöpäivä 2.8!!!!! Mä ostin eilen ekaa kertaa kolmeen vuoteen mokoman roiskeläpän, kun tiesin ettei tänään ole aikaa laittaa ruokaa. Ja tänään syödessä puraisin hampaani lujaa ja rusahtaen johonkin kovaan. Ajattelin, että varmaan luun pala, ja järkytys oli melkoinen kun sylkäisin suustani puoli senttiä pitkän metallipiikin/sirun! Se oli piikin mallinen, ihan kuin haarukan piikin kärki, ja ihan rosoreunainen. Ja toinen pää oli neulan terävä! Miettikää kun olisin nielaissut ja se olisi päässyt repimään sisuskalut. Tai olisi hammas voinut lohjeta. Siitä puhumattakaan, että lämmitin sen mikrossa -> tulipalovaara. Soitin sinne kulutuspalveluun ja ne pyysivät lähettämään piikin tehtaalle tutkittavaksi, että saavat selville mistä se on pizzaan joutunut. Mutta jumalauta miettikää nyt! Äitien tekemää ruokaa joopa joo. Luojan kiitos syöjä olin minä eikä esim lapseni....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko metalliroju sen kokoinen, että olisit voinut nielaista sen?? Olen itsekin löytänyt terävän muovinpalan karkkipussista, mutta sattuuhan sitä. Lähetin kyllä muovinpalan tehtaalle ja sain hyvityksen, mutta mitä sitten? Syön kyseisiä karkkeja edelleen, eikä tullut mieleenkään tulla tänne " varoittelemaan" . Ylihysteriaa, joten rauhoitu hyvä ihminen!

Vierailija
22/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet siinä, että ei se montaa euroa ollut se keksipaketti. Kaipa korvaus oli siis kohtuullinen siinä taauksessa. Ötökkä ei ollut mikään pieni, vaan jotakuinkin sellaisen pyöreän mehiläisen(?) kokoinen kuorianen. Sen 10¿ sain kaupasta, valmistaja olisi lähettänyt samaa tuotetta hyvitykseksi, mutta kieltäydyin vastaanottamasta niitä. Saa ko. valmistajan tuotteet jäädä syömättä tässä talossa tästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sellaisia tarinoita kertoneet, että sen jälkeen en ole Saarioisten ruokia ostanut. Jos on ihan pakko ostaa jotain einestä, niin ostan jotain muuta merkkiä.

En voi kertoa näitä enempää tarinoita julkisesti, ettei kukaan saa potkuja, mutta sieltä viattomimmasta päästä, niin joskus ainakin virolaisten puolukoiden seasta noukittiin jäniksen kakkoja pois mitä ehdittiin ja sitten vaan samat likaiset puolukat hilloksi. :/

Vierailija:

saarioisten jauheliha-salami-pizzaa, joka on valmistettu 20.7. ja viimeinen käyttöpäivä 2.8!!!!! Mä ostin eilen ekaa kertaa kolmeen vuoteen mokoman roiskeläpän, kun tiesin ettei tänään ole aikaa laittaa ruokaa. Ja tänään syödessä puraisin hampaani lujaa ja rusahtaen johonkin kovaan. Ajattelin, että varmaan luun pala, ja järkytys oli melkoinen kun sylkäisin suustani puoli senttiä pitkän metallipiikin/sirun! Se oli piikin mallinen, ihan kuin haarukan piikin kärki, ja ihan rosoreunainen. Ja toinen pää oli neulan terävä! Miettikää kun olisin nielaissut ja se olisi päässyt repimään sisuskalut. Tai olisi hammas voinut lohjeta. Siitä puhumattakaan, että lämmitin sen mikrossa -> tulipalovaara. Soitin sinne kulutuspalveluun ja ne pyysivät lähettämään piikin tehtaalle tutkittavaksi, että saavat selville mistä se on pizzaan joutunut. Mutta jumalauta miettikää nyt! Äitien tekemää ruokaa joopa joo. Luojan kiitos syöjä olin minä eikä esim lapseni....

Vierailija
24/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä kyllä se tuotteiden teko tapa on sellainen,että firman tuotteet meni meillä boikottiin. En voi kertoa mitä,koska silloin jokainen tietäisi mistä on kyse,mutta TODELLA oksettavaa touhua kylläkin.

Vierailija
25/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mihin kaikkeen näitäkin marjoja suomessa käytetään teollisuudessa?!

Vierailija
26/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kyllä sellaisia tarinoita kertoneet, että sen jälkeen en ole Saarioisten ruokia ostanut. Jos on ihan pakko ostaa jotain einestä, niin ostan jotain muuta merkkiä.

En voi kertoa näitä enempää tarinoita julkisesti, ettei kukaan saa potkuja, mutta sieltä viattomimmasta päästä, niin joskus ainakin virolaisten puolukoiden seasta noukittiin jäniksen kakkoja pois mitä ehdittiin ja sitten vaan samat likaiset puolukat hilloksi. :/

Luuletko ettei muualla tapahdu tuollaista kun vaan Saarioisella? Kuinka voit ostaa esim mansikoita? Pesetkö jokaisen mansikan käytön jälkeen? Luuletko että kaikki poimijat pesevät kätensä vessassa käynnin jälkeen, eivät kaiva nenää ja olen nähnyt kun monessa myyntikojussa sormin niitä järkkäävät. Onkohan kojumyyjillä puhtaat kädet... Eli kyllä tätä tapahtuu joka paikassa. Olen myös kuullut juttuja kun suolakurkkuastioihin kustaan jne. Voi olla urbaaneja legendoja mutta silti syön suolakurkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi