Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kahvilassa kiva olla töissä? Entä kaupan kassalla?

Vierailija
01.12.2020 |

Muita kivoja, "tavallisia" töitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos ei ajattele rahaa tai on valmiiksi rikas.

Vierailija
2/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja vaatekaupassa? Onko siellä kiva olla töissä? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kivaa, jos olet kaupan kassalla jossain pienessä kylässä. Supermarketeissa hektistä ja vittumaisia asiakkaita riittää.

Vierailija
4/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahvilassa, kaupassa ja torilla myyjänä. Ihan mukavaa hommaa on, mutta itse en voi tehdä kuin muutaman kuukauden pätkiä. Se on todella uuvuttavaa, ellei ole todella ihmisrakas.

Vierailija
5/5 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää seistä paljon, illalla on jalat muhjuna.

Ja mikä pahinta: sietää pienellä palkalla ja ikävillä työajoilla välillä ihan uskomattoman omituisia asiakkaita!

Tätä ei ymmärrä sellainen normaali ihminen, joka käy ostoksilla ja käyttäytyy tavallisesti hyvin. Silmäni avautuivat suomalaisen yhteiskunnan sekopäiden valtavaan määrään, kun työskentelin asiakaspalvelussa. Joillakin on selvästi ihan tapa tulla länkyttämään ja vttuilemaan aspalle, kun se ei (muka) voi sanoa vastaan asiakkaalle. Tämä ”asiakas on aina oikeassa” on mennyt niille vähän liian syvälle sieluun.

Kaikenkarvaista puolihullua on nähty. Väkivallankin riski on olemassa sekä ei-toivottujen lähentelyjen ja seksuaalisen ehdottelun. Ulkonäköäni on kommentoitu ja minua on seurattu töiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi