Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät avaa virpojille?

Vierailija
12.04.2014 |

En ole koskaan avannut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovea

Vierailija
2/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa. Munien sijaan pyytävät rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että keskiverto av mamma on sellainen että lasten kannalta perempi kun ette sitä ovea avaakaan...

Vierailija
4/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa huomenna virpojia! Mikään ei oo söpömpää ku pienet noidat ja pupuset :) virvon varvon -suklaata saavat (kunhan vitsan antaa, jos ei anna, ei suklaata tipu eikä pupu, hehee). Rahaa täältä ei myöskään pääsiäisTIPU

Vierailija
5/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt virpojia, enkä kyllä ovea avaa muutenkaan jos tulosta ei ole etukäteen ilmoitettu.

Vierailija
6/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa, en ole ikinä avannut.

Vierailija
7/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen estynyt avaamasta ovea huomenna, olen harrastamassa villiä  seksiä kartanon länsisiiven puolella.

Vierailija
8/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Paitsi postiluukkua toivottaakseni pennut helvettiin jos tulevat rimputtamaan ovikelloa kun olen nukkumassa. Sakot pitäisi rapsauttaa jokaiselle vanhemmalle jonka kakara tavataan kerjäämästä, aivan käsittämätöntä touhua.

Vierailija
9/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne tuu. Mutta vaikka jos tulee ja avaan, se on ei kiitos. Meille ei voi tuoda pajuja. Poika saa niistä pahat oireet. 

Vierailija
10/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää nukun huomenna krapulaa pois, että en avaa.

Vierailija
11/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin, mutta pakko ottaa ovikello pois päältä kun mies tulee yövuorosta ja hänen on pakko saada nukkua aamulla.

Vierailija
12/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:26"]

Ei tänne tuu. Mutta vaikka jos tulee ja avaan, se on ei kiitos. Meille ei voi tuoda pajuja. Poika saa niistä pahat oireet. 

[/quote]

Minä kävin jo herkkuja ostamassa, eli täällä odotetaan ja omat lapsetkin ovat koristelleet oksia. 

Meillä mies on allerginen, mutta ei niitä oksia sisälle tarvitse tuoda, vaan ne voi jättää tuohon ulos maljakkoon. 

Vierailija
13/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Vieraat lapset saisi ihan mennä virpomaan omat vanhempansa ja tuttavaperheet ennalta sovitusti. Täällä ei ole ilmaista karkkitarjoilua ja pajunoksillekin olen allerginen. Eikä niitä voi jättää rappukäytäväänkään.

Vierailija
14/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaks isot pojat tulla virpomaan ;) ?

Vierailija
15/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien lapset saa tulla mielellään, mutta kunpa voisi eliminoida tuntemattomat pois... Meidän lapset saavat käydä vain naapureilla, ja niistäkin vain sellaisilla, jotka tiedän lapsiystävällisiksi.

Vierailija
16/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas köyhiä ihmisiä, jos ei ole varaa antaa suklaamunia lapsille. Haloo, mikä takapajula.

Vierailija
17/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Kerran oli niin huono omatunto asiasta, että laitoin pienen korillisen suklaamunia ovelle ja lapun, että ota palkka korista ja jätä oksa viereiseen maljakkoon, ole hyvä, ei olla kotona. Ei soinut ovikello, oksia oli jätetty ja munat melkein hävinneet:) Hyvä mieli jäi.

Vierailija
18/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:ltä olen oppinut, etten päästä lastani virpomaan kuin ennalta sovittuihin paikkoihin. Meille ovat tervetulleita kaikki asiallisesti varustautuneet virpojat, vähän kuin vihjeenä meillä on narsisseja pihalla ruukuissa ja koristeltuja oksia maljassa portailla. Olen varustautunut huomiseen suklaamunin, -pupuin ja tikkarein!

Vierailija
19/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrotin jo valmiiksi ovikellon huomista varten :)

Vierailija
20/31 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin, mutta kun ei ole mitään annettavaa:(