Pois blondauskierteestä
Mulla on perinteiset suomalaiste ei-minkään-väriset -hiukset, joita olen blondannut viimeiset 17 vuotta. Haluaisin oman hiusvärini esille, ihan jo siksikin, etten tarkalleen tiedä minkälainen se on, vivahtaako ruskeaan, punaiseen, harmaaseen, vaaleaan. Onko vinkkejä, kuinka nopeuttaa tai helpottaa prosessia? Onko kukaan käynyt läpi tällaista?
Kommentit (16)
En tiedä, miten tämä toimisi blondista tummemmaksi, mutta oma tukkani on vaalennettu asteittain tummasta lähelle omaa sävyä ja hieman vaaleammaksi raidoittamalla. Eli joka kerta lisätty vaaleita raitoja (ensin tummemman vaaleita ja myöhemmin vaaleampia) ja juurikasvu värjätty joka kerta hieman vaaleammalla sävyllä kunnes on sitten päästy omaan sävyyn. Toimisikohan sama toiseen suuntaan?
Jos sulla on kauniit kasvonpiirteet niin rohkeesti vaan tukka ihan lyhyeksi :) Kasvu saa vauhtia ja hiukset kasvaa nopeasti :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:35"]
Jos sulla on kauniit kasvonpiirteet niin rohkeesti vaan tukka ihan lyhyeksi :) Kasvu saa vauhtia ja hiukset kasvaa nopeasti :)
[/quote]
Oiski, oon oikeesti aika valjun näköinen pallonaama, joten jonkun verran pitää tukkaa olla, että näytän edes joltain :/ Muutenhan sitä voiskin vaikka ajella pois, ja kasvattaa koko höskän terveeksi alusta asti. -ap
Laita vaaleita raitoja, niin vähitellen oma väri pääsee enemmän esiin.
Mä löysin maantieharnaan värin kaupasta ja värjäsin kaikki hiukset ja arvaa mitään ? Olen kuin harmaa hiiri, ensi viikolla blondaan takas
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:47"]
Mä löysin maantieharnaan värin kaupasta ja värjäsin kaikki hiukset ja arvaa mitään ? Olen kuin harmaa hiiri, ensi viikolla blondaan takas
[/quote]
Mikä väri? Voishan sillä laittaa vaikka raidat.. Ongelma tosiaan on se, että haluan oman värini, en random-maantienharmaata. Haluan tietää mikä on se väri, mitä oikeasti tuolta mun päästä puskee. -ap
Vaalea tuhka , yritin tykätä tästä, mutta jotenkin ehkä olen tottunut enemmän blondiin
Laitat vähän tummenpia raitoja, mahdollsimman lähelle arvioitua omaa väriä ja annat kasvaa. Todellisuus on todennäköisesti sellainen että, tahdot kumminkin taas värjätä. Mulla ainakin on. Olen kuitenkin päässyt blondauskierteestä ja värjään paljon harvemmin kuin aiemmin, enkä blondaa enää, so last season.
Mulla on meneillään sama proggis. Menin reilusti kampaamoon ja pyysin apua. Kampaaja laittoi todella kauniit astetta tummemmat raidat ja kohta taas uudelleen.
Kiitos! Taidan kasvatella tuon juurikasvuni niin pitkäksi kuin mahdollista ja sen jälkeen laittaa tummempia raitoja. -ap
Tosiaan parhaiten tuo oman tukan kasvatus onnistuu kuten on sanottu. Ensin vähän omaa tyvikasvua esiin ja sitten tyvi "piiloon" vaaleilla raidoilla ja koko tukkaan tyven tummuisia raitoja. Siitä sitten vaan kasvattelemaan.
Tyveen vaaleita raitoja jotta tyvikasvu ei niin paha, alle taas voisi laittaa vähän tummenpaa (lähellä sun omaa väriä) raitaa, vähän aikaa menee mutta hiljalleen tulee oma ja tukka ei näytä niin pahasti siltä että omaa väriä metsästetään :)
Tyveen vaaleita raitoja jotta tyvikasvu ei niin paha, alle taas voisi laittaa vähän tummenpaa (lähellä sun omaa väriä) raitaa, vähän aikaa menee mutta hiljalleen tulee oma ja tukka ei näytä niin pahasti siltä että omaa väriä metsästetään :)
Anna tyven vähän kasvaa ja laita sitten vaaleita raitoja, jolloin väri liukuu kivasti latvoja kohti.