Köyhät pysykää poissa Espoosta!
Espoo ei ole mikään joka jannun Vantaa, vaan vähän parempituloisten kaupunki. Itse asun paikassa, jonne on huonot liikenneyhteydet ja jossa on vain vähän palveluja kävelymatkan päässä. Miten viihdyn? Erinomaisesti. Älkää rakentako Espooseen enää yhtään kerrostaloa.
Kommentit (18)
Minä tienaan keskivertoa enemmän ja asun kaupungin vuokratalossa. Näin meillä Espoossa.
Asun paritalossa kaikkien palveluiden äärellä hyvällä asuinalueella Espoossa, mutta varakas en todellakaan ole. Joten voimme me norm. työväestökin hyvin täällä Espoossa asua, ei tämä mikään elitistikaupunki ole. Kysymys kuuluu miksi sinä ap. natajat?
Tilanne on jo menetetty. Leppävaarassa ja Kilossa ei muita asukaan, kuin somaleita, opiskelijoita ja sossupummeja. Pitäisikö ne erottaa pyhästä Espoosta?
Tämä on tietysti provo. Mutta. Syntyperäisenä monennen polven rantaespoolaisena toivotan somalit ja kaikki muutkin tervetulleeksi Espooseen.
Espoo on köyhille. Ei siellä Espoon keskuksessa uskalla edes liikkua.
t. Eira
Espoossa on nk kultahammasrannikko. Westendistä se lähtee, hulppeita iso taloja. Huonoja alueita on Suvela ja Espoon keskus, osa Matinkylää, osa Soukkaa, Iivisniemessä asuu itse iso persu Timo Soini.
Tyrsk! Terveisiä täältä Espoon keskuksen alueelta. Nauratti myös tämänpäiväinen Hesarin juttu. Täällä meillä päin asunnoista ei kyllä pyydetä miljoonaa. Tosin uskallan kyllä liikkua täällä ihan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:48"]
Espoo ei ole mikään joka jannun Vantaa, vaan vähän parempituloisten kaupunki. Itse asun paikassa, jonne on huonot liikenneyhteydet ja jossa on vain vähän palveluja kävelymatkan päässä. Miten viihdyn? Erinomaisesti. Älkää rakentako Espooseen enää yhtään kerrostaloa.
[/quote]siellä on myös vuokra-asuntoja niin hyvin sinne mahtuu maahanmuuttajat sun muut jotka ei saa omistusasuntoa itelleen. En sano etteikö joku maahanmuuttaja asuiskin omistusasunnossa
Tykkään kesäisin fillaroida Espoossa. Lauttiksen kautta Tapiolaan, levähdys ja siitä sitten Westendiin, Haukilahteen, Iirislahteen jne
En ole rikas, ja tasan pysyn pois Espoosta hinnalla millä hyvänsä.
Ihan turhake "kaupunki", eihän síellä ole mitään kaupunkia, landea ja lähiötä vaan, kuten Vantaalla.
t. nykyään landella, ainakin espoolaisen mielestä :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:35"]Espoo on ihan perseinen kaupunki, ylimielisten ihmisten kylä.
[/quote]Tästä olen kyllä eri mieltä. Itse olen tavannut täällä paljon mukavia ihmisiä, mutta en tietysti asukaan eliittialueella. Lähiötähän tämä on eikä mikään kaupunki, mutta ihmiset ovat ihan normaaleja, toisin kuin kuvitellaan. Ja ap on luultavasti vantaalainen.
Oon asunut 10 vuotta Espoossa eikä itse kaupungista oo pahaa sanottavaa. Luonnonläheinen, hyvät kulkuyhteydet, liikennejärjestelyt pääosin fiksut jne., mutta asuntojen hinnat on tähtitieteelliset, siis jos haluaa asuaa muualla kuin Suvelassa kerrostalokaksiossa vuokralla. Siksipä muutan landelle ihan pian, siellä meillä on varaa omakotitaloon.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:17"]
Tyrsk! Terveisiä täältä Espoon keskuksen alueelta. Nauratti myös tämänpäiväinen Hesarin juttu. Täällä meillä päin asunnoista ei kyllä pyydetä miljoonaa. Tosin uskallan kyllä liikkua täällä ihan hyvin.
[/quote]
Jotenkin huvittava koko juttu. No, Hesari se jatkaa perinteisellä Espoo bashing -linjallaan. Kovasti kehuskelivat kuinka Helsinki on saanut paljon muuttovoittoa, mutta mainitsematta jäi että se muuttovoitto koostuu lähinnä porukasta, jonka vaikutus kaupungin taloudelle ja verotuloille on pitkälti negatiivinen.
Ja Porvoosta kanssa.