Bloggaajien kehumisketju :)
Kun aina haukutaan, niin kehutaanpas välillä.
Omat suosikkiblogini (TOP 3) ovat Nelliinan Vaatehuone, Ostolakossa ja Saara Sarvas. Näissä blogeissa vieraillessa tulee ja niistä lähtiessä jää aina hyvä mieli.
Kaikilla kolmella naisella on loistava jalat maassa -asenne ja myös kyky vuorovaikutukseen lukijoidensa kanssa, ilman että jokaisesta kritiikinpoikasesta nousee hirveä kakkamyrsky kommenttiboxissa tai keskustelupalstoilla.
Nelliinan tyyli on ihan erilainen kuin omani, silti seuraan blogia, koska se on hyvin tehty ja kirjoitustyyli on miellyttävä. Niinassa vaan on sitä jotain :)
Ostolakossa blogi on ehkä eniten vaikuttanut omaan ostoskäyttäytymiseeni. Virvellä taitaa olla aika samantyyppinen iho ja saman värinen naaman iho kuin minulla, koska olen löytänyt hänen vinkeistään todella monta tuotetta, jotka toimivat minulla kuin unelma.
Saara Sarvaksen blogi on koukuttanut minut, vaikken ollenkaan osaa itse meikata. On ilo katsoa kun joku todella osaa. Jos joskus innostuisin alkaa meikkaamaan enemmän, niin Saaran blogista etsisin ohjeita. Siellä on mm. videoilla vaikka mitä opastuksia erilaisiin meikkeihin. Saara on oikea ammattilainen ja aivan upeaa että jakaa tietojaan meille! :)
Laittakaapas kehuen omia suosikkejanne tähän perään...
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:58"]Mun mielestä Saara on ihan ylihypetetty. Meikkaustaidot eivät ole niin huikeat kuin annetaan ymmärtää.
[/quote]
Tämä oli KEHUMISketju :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:58"]Mun mielestä Saara on ihan ylihypetetty. Meikkaustaidot eivät ole niin huikeat kuin annetaan ymmärtää.
[/quote]
Tämä oli KEHUMISketju :)
[/quote]
Niin, OLI. ;)
Blond rivets on kiva blogi. Samoin tykkään Nelliinan ihanan maanläheisestä meiningistä! Myös Mungolife on lukulistalla, inspiroiva ja ajatuksia herättävä blogi. Pahemmin ei muita tulekaan seurattua, paria ystävän blogia mutta niitä en laita tänne räävittäväksi.
Mun mielestä Saara on ihan ylihypetetty. Meikkaustaidot eivät ole niin huikeat kuin annetaan ymmärtää.