Millä "hamsteripusseista" eroon? Nyt ne lähtivät, maksoi mitä maksoi.
Kyseessä on siis leukalinjan muotoilu sellaiseksi, kuin se oli ennen kuin täytin 42 ja aloin rupsahtaa. Haluaisin päästä eroon valahtaneesta ja väsyneestä ilmeestä. Onko siitä HIFU:sta mihinkään, tai ehkä mesolangoista? Vai onko parempi hakea suoraan ratkaisua plastiikkakirurgiasta? Ja jos on, niin mikä toimenpide on nimeltään, alakasvojen kohotus?
Onko sinulla tietoa asiasta työsi vuoksi vai onko sinulla peräti omakohtaista kokemusta? Mikä avuksi?
Kommentit (11)
Kokemusta on mesolangoista. Ne toimii jos on hoikka ja kasvoilla ei ole paljoa rasvaa, mesolangat eivät jaksa kannatella rasvakudosta.
Ystävättäreni joka on pyöreämpi, käy hifu-hoidoissa ja on sitä mieltä että ne kiinteyttävät hyvin ja hän on saanut apua esim. kaksariin.
Mesolangat oli mulla ihan hukkaan heitettyä rahaa.
Vähän samoja olen miettinyt. Olen laihtunut yli 20kg, ja kasvojen iho ei näköjään palaudukaan. Leuan alle jäi tyhjä heltta, posket ovat sentään kiinteät. Mitä vaihtoehtoja olisi?
Mulle laitettiin hyaruloinihappoa, tehtiin kahdessa erässä, että täytteet laskeutuu paikoilleen välissä. Vaikutus kestää noin 2 vuotta, koska on vahvempaa ainetta kuin huuleen pistettävät. Maksoi noin 1000 euroa, mutta oon tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle laitettiin hyaruloinihappoa, tehtiin kahdessa erässä, että täytteet laskeutuu paikoilleen välissä. Vaikutus kestää noin 2 vuotta, koska on vahvempaa ainetta kuin huuleen pistettävät. Maksoi noin 1000 euroa, mutta oon tyytyväinen.
Hamsterit siis johtui mulla siitä, että rasva vähenee ja iho alkaa epätasaisesti roikkua. Mikä siinä onkin että ne hamsterit on niin ärsyttävät ja tekee tätimäiseksi.
Ei pidä keskittyä vain ihoon ja pehmytkudoksiin. Kauneus lähtee kookkaasta linjakkaasta leuasta, mikä kykenee ylläpitämään ryhdin.
https://i1.wp.com/www.squarejawedwomen.com/wp-content/uploads/2020/04/4…
Ehkä sitä HIFUakin voisi kokeilla, mutta alan silti kallistua kirurgian kannalle. Näytän siis edelleen muuten ihan "itseltäni", eikä minulla juuri ole ryppyjä. Jos laitan sormet leuan sivuille ja nostan sentin ylöspäin, näytän siltä miltä näytin nuorenakin. Leuassa ei näy helttaa, eikä sinänsä löysää nahkaa. Ilme on vain veltomman ja vanhemman ihmisen, kuin sen, mikä voisin edelleen olla - kunhan hamsteripussit jotenkin poistetaan.
Ap
Mulla ei noi mitkään ns veitsettömät toimenpiteet ole auttaneet. Hinnoiltaan edukas on plas. Kir W Tampereella, aattelin säästää ja mennä tuonne. En enää jaksa näyttää hamsterilta.
Onko joku käynyt kasvojen kohotuksessa? Oliko tulos sellainen kuin odotit?
Leikkaus on ainoa joka toimii varmasti. muihin voi saada menemään tonneja ja taas tonneja, eikä ole loppu tulos taattu.
Facelift, muu on rahanhukkaa