Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan "luovuttanut" kumppaniasi toiselle?

Vierailija
12.04.2014 |

Erot ovat aina olleet minulle kohtuuttoman vaikeita silloin, kun tiedän loukkaavani toista. Minun olisi kauhean vaikea hyväksyä ajatusta siitä, että jättämäni henkilö olisi nyt murheissaan yksin. Siksi olen yleensä pyrkinyt salaa löytämään heille jo uuden kumppanin - henkilön, jonka tiedän olevan kiinnostunut tulevasta exästäni ja järjestänyt heille yhteistä aikaa.

Olen tämän muutamia kertoja tehnyt. Se saa oman oloni paremmaksi, vaikka tiedänkin moisen olevan epänormaalia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ihminen, oikeasti

Vierailija
2/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä olen puhunut kyllä asiasta kun ero on kolkutellut ovella, mutta mies on järkyttynyt ja loukkaantunut moisista puheista suuresti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, ja toimivatko nuo alullepanemasi suhteet sitten? Ensimmäisen kerran kuulen, että joku on tehnyt tuollaista :)

Vierailija
4/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisinkin, mutta mielestäni etenkin pitkissä suhteissa tarvitsee tehdä se eroprosessi ennen uuteen hyppäämistä, jotta se uusikaan toimisi kunnolla.

Vierailija
5/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole, enkä pysty ajattelemaan edes exiäni muiden kanssa. En pysty hyväksymään ajatusta, että joku tuttu ihminen on harrastanut tai harrastaa seksiä saman ihmisen kanssa kuin minä. Olen pannut välit poikki aina eron jälkeen joka suuntaan.

Vierailija
6/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n tyylin. Olen tehnyt pari kertaa samaa, mutta kyse on ollut silloin oikeastaan ihmisestä, joka on ollut minuuiun ihan kauhean rakastunut, mutta minä en ole tuntenut kuin ystävyyttä. Olen yrittänyt etsiä ihanaa naisseuraa ennen kuin sanon ihan selkeästi, etten ole kiinnostunut enkä tule olemaan. (Yksi tällainen mies jopa kosi minua ennen kuin saatoin vastata sen selkeän ein. Kun hänen sydämensä murtui. oli lähellä lohduttaja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi