Käyttekö vielä salilla?
Pidin keväällä taukoa salista, mutta sitten kun korona tilanne helpotti niin kävin taas. Nyt olen miettinyt uskaltaako mennä salille enää.. Kun alkaa korona tilanne kiihtyä. En ole pääkaupunkiseudulta. Käyttekö te salilla yhä?
Kommentit (16)
Tottakai..keväällä pidin 3kk taukoa. Nyt jätän tauot välistä. Käytä desinfiointiaineita salilla, niin tuskin mikään tarttuu
mies52v
Käyn, mutta kohta on kotilaitteet kasassa. Saapahan tästä lähtien treenata rauhassa ilman ahdistelijoita.
-M30
Mä käyn, mun salilla on tosi hiljaista aamupäivisin.
En, koska sieltä ei tullut tietoa korona-altistuksesta. Sain tietää muuta kautta, koska tunnen sairastuneen salikaverini. Vastuutonta, että samaan aikaan pienellä salilla olleille ei ilmoitettu altistuksesta. Tiedän, että jäljittäjä on soittanut salille. Kuitenkin kulkukiorttien tiedot tallentuvat. En enää mene sinne, koska luottamus niiden muihinkin varotoimiin meni.
Vierailija kirjoitti:
En, koska sieltä ei tullut tietoa korona-altistuksesta. Sain tietää muuta kautta, koska tunnen sairastuneen salikaverini. Vastuutonta, että samaan aikaan pienellä salilla olleille ei ilmoitettu altistuksesta. Tiedän, että jäljittäjä on soittanut salille. Kuitenkin kulkukiorttien tiedot tallentuvat. En enää mene sinne, koska luottamus niiden muihinkin varotoimiin meni.
Mikä sali?
Käyn, ei siellä lisäkseni ole kuin muutama ihminen n. 11-14 välillä, jolloin siellä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sali?
Eiköhän tää ole näitä trolleja, jotka kaikin tavoin pyrkivät syyllistämään kuntosaleja ja siellä käyviä ihmisiä. Siksi keksivät kaikenlaista.
Koko vuoden olen käynyt normaalisti. Keväällä oli tosi hiljaista mutta nyt en ole suuria eroja huomannut kävijämäärissä. Asun leviämisalueella
Vierailija kirjoitti:
Käyn, mutta kohta on kotilaitteet kasassa. Saapahan tästä lähtien treenata rauhassa ilman ahdistelijoita.
-M30
Kookkaat pussit?
No ehdottomasti käyn. Nyt varsinkin kun siellä on niin rauhallista. Turvaväleistä ei huolta kun isolla salilla vain muutamia kuntoilijoita. Turvallisempaa siellä on kuin kaupassa.
Käyn koska en halua, että PT Vatanen joutuu luopumaan Lamborghinistaan.
Osta vastuskuminauhat. Tubessa vinkkejä antaa Undersun Fitness.
Voit treenata itsesi isoonkin kuntoon, jos osaat tekniikat.
Myös naisille, jotka kokevat häirintää saleilla, nyt voit treenata kotioloissa.
Nauhat 120€, salivempeleet monta tonnia. Salimaksut satasia vuodessa.
Kotitreeni 0€
Tarviiko sanoa enempää?
Jep ja näyttäisi täällä päin aika moni muukin käyvän (pk-seudulta olen siis).