Sinua eniten henk.koht. herkistävä kappale tällä hetkellä?
Kommentit (135)
Nopsajalan lupaan olla.
Olin jo valmis lähtemään 10 vuotta kestäneestä suhteesta, mutta nyt lupaan taas olla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 23:43"]
John Legend - All of me
[/quote]
Oi, miten nätisti laulaa! Tunne kyllä välittyy laulusta. Ihana <3 nyt pitää mennä pusuttelemaan poikaystävää.
Punaorvon vala. Satuin kuulemaan tänään ja melkein siinä kyynel vierähti.
Imagine Dragons - Demonssekä
Lily Kershaw - As it seems
Demons helpottaa sisäistä painetta ja As it seems taas.. Enempää tuskin voin mihinkään lauluun samastua.
Scooterin How much is the fish
Se kuului eräänä päivänä radiosta, kun ajoin autolla ja itkin koko kappaleen ajan. En ollut kuullut sitä vuosiin ja yhtäkkiä siitä tulvi muistot mieleen. Se kuului paljon baareissa, kun olin nuorempi ja kuljin paljon veljeni kanssa. Tuli ikävä veljeä...
J.Vartiainen Missä minun muruseni on? Meidän vauvamme kuoli loppuraskaudessa kohtuuni. Tämä kaunis kappale soi usein samaan aikaan kuntosalin radiosta, kun yritin päästä eroon raskauden tuomista kiloista. Laulu toi kovasti lohtua viiltävän kipeisiin hetkiin ja alakuloon tunnelmiin
Leona Lewisin Better in Time. Tuskin tarvitsee selittää.
Dave Lindholm - Pieni & hento ote
Jo vuosikymmeniä sitten auto-onnettomuudessa menehtynyt pikkusiskoni tulee tästä aina mieleen. Kaikelta en vain voinut suojella...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 00:19"]
J.Vartiainen Missä minun muruseni on? Meidän vauvamme kuoli loppuraskaudessa kohtuuni. Tämä kaunis kappale soi usein samaan aikaan kuntosalin radiosta, kun yritin päästä eroon raskauden tuomista kiloista. Laulu toi kovasti lohtua viiltävän kipeisiin hetkiin ja alakuloon tunnelmiin
[/quote]
Äh voi että. En ole mitään herkistyvää tyyppiä, mutta nyt kun kuuntelen tätä listaa täältä ja luin tämän, ehkä ekaa kertaa todella pitkään aikaan tuli kyyneleet. Otan osaa teidän valtavaan menetykseen. <3
Tällä hetkellä/viimeaikoina:
Viikate - Eräs kaunis päivä
(Jonossa IVF-hoitoihin...)
Guns n' Roses - November Rain
Vuosia ja vuosia sitten, November Rain oli mun mielestä jotenkin tosi tylsä ja pitkäveteinen biisi kun mun poikaystävä sitä aina soitti ja hehkutti Gunnareita. Oli ensirakkaus, tiivis ja tunteikas on/off teinisuhde. Kun oltiin tuon jälkeen jo molemmat omilla tahoillamme, tää henkilö kuoli onnettomuudessa. Ei se mitään huuhaata ole, että ensirakkaus se jättää aina ihan erityisen jälkensä. Ja aika erityiseks tuli tämä biisikin tuon tapahtuneen kautta.
Tee Crash - Sugared
Simppeli ja ihana biisi. Olen rakastunut mieheeni ja tämä kappale vielä voimistaa sitä tunnetta.
Kaksi: Jannan Sä et ole hullu ja Neljän Ruusun Luotsivene.
Takana on katkennut suhde.
Taivaankappaleista Maa. :') Olen ehtinyt kiintyä jotenkin.