Lääkäriin näiden oireiden takia?
Minulla on ollut pari päivää heikko olo, tuntuu että pää on täynnä räkää, päässä paineen tuntua, korvat lukossa ja kuulo heikentynyt. Kurkku kipeä ja leuan alla molemmin puolin ne patit aivan turvoksissa, imusolmukkeetko ne on?
Jokohan olis aika mennä lääkäriin ja mitähän tämä vois olla? :/
Kommentit (6)
Kova lenssu vaan. Ei lääkäri voi tolle mitään tehdä. Nyt juot paljon, hommaa jäätelöä, leffoja pyörimään jos et saa nukuttua ja kun nukuttaa niin nukut kunnolla. Ei töitä tms. Vain lepoa, jotta paranisit! Särkylääkettä yötä vasten ja aamupalalla lisää sitten.
Ok, kiitos vastauksista. Noita kurkun alla olevia turvonneita ja kipeitä patteja sekä korvissa tuntuvaa kipua ja painetta mietin, onko ihan normaalia flunssassa?
-ap
Jos kuume nousee ja kipu pahenee todella pahaksi, mene päivystykseen. Minulla on ollut imusolmukkeen tulehdus kaulassa ja jouduin reiluksi viikoksi tiputukseen. Kuumetta oli 42 astessa ja tulehdusarvot todella korkeat. Onneksi antibiootti auttoi, muuten olisin joutunut leikkaukseen. Ensimmäinen lääkäri väitti normaaliksi flunssan oireeksi, kunnes illemmalla kivut paheni ja menin päivystykseen takaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 23:50"]Jos kuume nousee ja kipu pahenee todella pahaksi, mene päivystykseen. Minulla on ollut imusolmukkeen tulehdus kaulassa ja jouduin reiluksi viikoksi tiputukseen. Kuumetta oli 42 astessa ja tulehdusarvot todella korkeat. Onneksi antibiootti auttoi, muuten olisin joutunut leikkaukseen. Ensimmäinen lääkäri väitti normaaliksi flunssan oireeksi, kunnes illemmalla kivut paheni ja menin päivystykseen takaisin.
[/quote]
Hui kamala!! :o Nyt alkoi tosissaan pelottamaan sillä olen myös raskaana..
-ap
Ihan normiflunssalta kuulostaa.