Ystävällä liikaa salaisuuksia?
Olen tuntenut hänet jo noin 25 vuotta. Olen pari kertaa kysynyt ikää, mutta ei ole suostunut kertomaan. Olen tavannut hänen nuorimman lapsensa jo silloin, kun hän oli vielä pieni. Vasta hiljattain hän kertoi, että hänellä on myös 2 vanhempaa lasta edellisistä avioliitoista.
Sanoo toimineensa sosiaalityöntekijänä useassa eri psykiatrisessa sairaalassa. Sama työhistoria on myös Facebook-profiilissa. Sattumalta yhteinen tuttava kertoi, että hän on ollut tavallisena toimistotyöntekijänä, ei sosiaalityöntekijänä.
En enää tiedä, mitä ajattella. Luulisi, että näin pitkä tunteminen olisi synnyttänyt välillemme luottamuksen. Itse olen kertonut ja hän tietää elämäni peruskuviot.
Kommentit (8)
Öh, kuinka läheisiä te olette, tai siis ajattelit teidän olevan.
Työkaveri, random tyyppi harrastuksessa, joku tuttava johon törmää silloin tällöin?
Toisin sanoen hän ei ole vielä avautunut?!
En olisi missään tekemisissä tuollaisen valehtelijan kanssa. Erittäin epäluotettava tyyppi
sosiaalityöntekijä ON tavallinen toimistotyöntekijä. ihan normaali verorahoilla elätettävä byrokraatti.
Vierailija kirjoitti:
Öh, kuinka läheisiä te olette, tai siis ajattelit teidän olevan.
Työkaveri, random tyyppi harrastuksessa, joku tuttava johon törmää silloin tällöin?
Ollaan tavattu vähintään kerran viikossa, normaalisti useammin. On myös pari yhteistä harrastusta, jotka on nyt tauolla koronan leviämisvaiheen takia.
Vierailija kirjoitti:
sosiaalityöntekijä ON tavallinen toimistotyöntekijä. ihan normaali verorahoilla elätettävä byrokraatti.
Kuulin, että ei ole tehnyt asiakastyötä potilaiden kanssa vaan on hoitanut pelkkiä toimistorutiineita. Myös palkka paljon alempi kuin sosiaalityöntekijällä. Kaveri oli usein heittänyt hänet autolla töihin ja pelastanut töistä myöhästyiseltä monet kerrat.
Pitäisikö ajatella, että ystävä puhuu totta ja tämä yhteinen tuttavamme ei puhu. Inhottava olo koko jutusta.
Patologisia valehtelijoita on olemassa.
Omituinen ihminen. Miksi olet tuollaisen kaveri?