Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerit pillerit pitäisi kieltää kokonaan

Vierailija
11.04.2014 |

Mielestäni ehkäisypillerit pitäisi kieltää kokonaan. Jos haluaa ehkäistä, pitäisi ensisijainen vaihtoehto olla kondomi tai sterilisaatio. Itse harrastan seksiä vain jos sitä tehdään lasten saannin takia, enkä hyväksy naiseltani ehkäisyn käyttöä. En ole uskovainen, mutta mielestäni naisen täytyy saada paljon lapsia. Toinen syy miksi ehkäisypillerit pitäisi kieltää, on ympäristövaikutukset. Ehkäisypillereiden jämät kertyvät luontoon ja ehkäisypillereiden aineiden takia esimerkiksi vesistöissä on jo nähty, miten kaloilla on ollut kasvuhäiriöitä näiden aineiden takia. Lisäksi lääkejäämiä jää myös juomaveteen, kun kaikkea kiertävää vettä ei pysty täysin puhdistamaan. Ongelma on siis vakava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kirjoittamassa vastausta, mutta sit tajusin, että ei provoon kannata lähtä vastaamaan.

Vierailija
2/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait idean tähän provoon tuosta "pysyvästi lapsettomaksi" -ketjusta. keksi jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, vai sellaista olet mieltä. Mitä mieltä olet sitten minusta, olen 40 vuotisen elämäni aikana syönyt pillereitä lähes 15 vuotta, kolme lasta on muitakin ehkäisykeinoja on ollut. Ja olen harrastanut seksiä muutenkin kuin se kolme kertaa mitä lapsien saamiseksi alulle tarvitsi. :)

Vierailija
4/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on hyvin vakava varsinkin miehille ja pojille. Mutta älä huoli, ei niitä ehkäisypillereitä kohta enään tarvitakkaan, kun meidän miehet ovat kaikki tuhkeloita ja pojille kasvaa surkastuneet kivekset.

Oletko muuten ottanut selvää kuinka paljon naisia kuoli synnytyksiin ennen ehkäisyä? Älä tee enempää lapsia, kuin mistä voit tarvittaessa yksin huolehtia. Kun kerran odotat naisesi olevan synnytyskone. Itse kannatan kyllä ehkäisyä, mutta en hormonaalista.

Vierailija
5/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:10"]

Ongelma on hyvin vakava varsinkin miehille ja pojille. Mutta älä huoli, ei niitä ehkäisypillereitä kohta enään tarvitakkaan, kun meidän miehet ovat kaikki tuhkeloita ja pojille kasvaa surkastuneet kivekset.

[/quote]

Homoja tulee kokoajan lisää tuosta johtuen ja ne vain pakkohyävksytetään eikä edes yritetä tutkia asiaa, perkele!!! Tuhon tiellä siis ollaan!!

Vierailija
6/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En itse aio koskaan hankkia lapsia, en myöskään koskaan enää koske pillereihin. 3 vuotta pilleritöntä elämää ja samalla elämäni onnellisinta aikaa, onni jatkuu lapsettomana ja pillerittömänä. Voin suositella kaikille.

Vierailija
7/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauru kutoselle

Vierailija
8/8 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Homoja tulee kokoajan lisää tuosta johtuen ja ne vain pakkohyävksytetään eikä edes yritetä tutkia asiaa, perkele!!! Tuhon tiellä siis ollaan!!

[/quote]

Pakko pilata hyvä ja tärkeä keskustelu noilla ihme uskomuksilla. Mitään faktaa tuohon tueksi ei ole eikä ketään kiinnosta edes tutkia.