Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin kerroit poikaystävällesi rakastavasi..

Vierailija
11.04.2014 |

..häntä? onks 6kk liian lyhyt aika? :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuukauden tai kahden jälkeen.

Vierailija
2/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poikakaveri sanoi ensin. Olimme olleet noin puoli vuotta yhdessä, kun hän jonkin riidan yhteydessä sanoi "turpa kiinni ja kuuntele kun mä rakastan sua." Riita loppui siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaveri töksäytti sen kännissä parin viikon jälkeen ja vähän järkytyin ensin. Oikeasti sitä alettiin kertomaan noin parin kk jälkeen.

Vierailija
4/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk, mutta muutettiinkin yhteen heti, joten yhdessäoloa oli tavallista enemmän.

Vierailija
5/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ootan et toi poikaystävä sanois ensin. Vai kannattaako sitä vaan ite sanoo jossain vaiheessa? huomenna tulee puol vuotta täyteen. -Ap

Vierailija
6/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin aika nuorina ja kerran tultiin huppelissa kämpille ja olin siinä jo torkkumassa, kun poikaystävä silitti hiuksia ja kuiskasi korvaan, että rakastaa minua. Luuli että nukuin, se oli söpöä ja romanttista :) Meillä on jo vuosia takana ja valitettavasti nuo kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla. Minulla on ongelma, enkä ole pystynyt sanomaan sitä koskaan... 

Vierailija
7/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:21"]Mä jotenkin ootan et toi poikaystävä sanois ensin. Vai kannattaako sitä vaan ite sanoo jossain vaiheessa? huomenna tulee puol vuotta täyteen. -Ap

[/quote]

Jos pitää miettiä sen sanomista niin oletko oikeasti rakastunut? Haluatko sanoa sen koska niin kuuluu tehdä vai tunnetko oikeasti jotain suurempaa? Kyllä sen tietää, koska rakastaa ja se tulee luonnostaan ilman miettimistä.

Vierailija
8/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toistaa sitä minulle joka päivä, useamman kertaakin. Sanonut alusta saakka niin. Mä sitten vastailen mitä vastailen. Kamalaa tuollainen jatkuva rakkauden tunnustaminen ;)

Vierailija
9/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilun kuukauden jälkeen sanoin ja sain samat sanat takaisin

Vierailija
10/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pelkään sitä, et poikaystävä ei sano takaisin. Muutenkaan se ei paljoa tunteista puhu. Mä oon monet kerrat meinannu "möläyttää" ne kolme sanaa.

Vierailija
11/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ennen seurustelun alottamista käytännössä pari vuotta parhaita kavereita niin oltiinkohan virallisesti oltu 3 vkoa yhdessä kun yhtenä syysiltana istuttiin ulkona yhellä penkillä ja näpräsin hänen hiuksiaan ja sanoin että 'rakastan jokasta senttiä sussa' VAIKKA mun piti sanoa että tykkään jokasesta sentistä :D vasta siis 3minuutin jälkeen tajusin että mitä oikeasti sanoin kun poikkis sano että tajusitkohan ees että mitä sanoin :D olin ihan äimän käkenä että sanoinko muka vahingossa että rakastan, taisi olla todellinen freudilainen lipsahdus :) pari viikkoa meni siitä sittenkun hän sanoi minulle sen :)

Vierailija
12/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä, jos tunnet niin!

Mulla on ongelmana se, että mulle on käynyt useamman kerran (3) niin, että mies on sanonut rakastavansa mua jo 2-3 viikon tuntemisen jälkeen. Jotenki en pysty uskomaan/luottamaan, että ovat todella tarkoittaneet sitä. Mutta puoli vuotta on jo pitkä aika!

Vierailija
16/16 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista, mutta muistan että eräälle sanoin kesken seksin että mä rakastan sua. Tunnettiin toisemme hyvin jo pidemmältä ajalta ja toi oli yhden yön juttu, mutta se vaan lipsahti. Meillä oli kemiat kohdillaan, mutta muista syistä johtuen ei suhde silloin olisi ollut mahdollinen.