Naisen viettelyeleet miehille
Yrittääkö pitkä nainen tehdä tietoisesti vaikutuksen suunnilleen samanpituiselle kiinnostavalle miehille seisomalla hieman kyyryssä keskustellessa, jotta näyttäsi lyhemmältä miehen rinnalla? Olen huomannut muutaman kerran näin tapahtuvan ja olen miettinyt, että onko se sattumaa vai tietoista. Toisella palstalla pari naista myönsi tehneen näin tietoisesti.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Googleta englanniksi, niin löydät monia sivuja, joilla kuvaillaan naisten flirttailueleitä ja sitä, miten naiset ilmaisevat kiinnostustaan miestä kohtaan.
Ihmisellä on omat "soidineleensä" han samoin kuin muillakin lajeilla.
Joo, yhdessä mainittiin sellainen alaviistoon miehen suuntaan katsominen kun nainen kuulemma käy mielessään läpi tunteitaan miestä kohtaan ja juuri tuollaisen hetkellisen suuntaani alaviistoon tuijottavan pysähdyksen olen muutaman naisen kohdalla huomannutkin. Niiden täytyi käydä kuumana muhun.
Voisiko alaviistoon katsominen johtua siitä, että yläviistoon katsomalla sinua ei edes näy? Katsovathan miehetkin sinua alaviistoon... Käyvätkö hekin kuumana sinuun?
Vai tarkoitatko sitä, että ihan vieressä seisova ihminen (minkä pituinen tahansa) katsoo suoraan alas ja hieman silmäkulmastaan sinua kohti? Se voi ilmaista puoliksi peiteltyä kiinnostusta, mutta toisaalta se voi tarkoittaa sitäkin, että hän on kiinnostunut pukeutumisestasi tai toivoo, ettei tuo olio tulisi enää senttiäkään lähemmäksi.
:D aijai, ihanaa kun johonkin miesvihaajaan kolahtaa!
Osoittaisitko ystävällisesti ne kohdat missä tuossa oli miesvihaa, itse en kyllä huomaa?
-eri
Miten olisi about kaikki? Selkeesti meni ihon alle kun joku mies kuvittelee itsestään liikoja taas. Mutta leikkikää toki sokeaa.
Jokainen näkee ihan selvästi, että mies kuvittelee itsestään tai ainakin tilanteista liikoja. Ei sen kommentoiminen tarkoita sitä, että jotakin olisi mennyt ihon alle.
Täällä on useita eri henkilöitä kommentoimassa.
Jokainen näkee ihan selvästi, että mies kuvittelee itsestään tai ainakin tilanteista liikoja. Ei sen kommentoiminen tarkoita sitä, että jotakin olisi mennyt ihon alle.