Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laivalla oikeasti hirveä panomeininki?

Vierailija
01.12.2020 |

Joskus kuulee puhuttavan laivoista porauslauttoina ja että siellä ihan estottomasti hässitään sekä vapaat että varatut miten päin vaan.
Nyt kun vaimo on lähdössä tyttöporukan kanssa risteilylle, niin kysyisin kokemuksia, että onko siellä ihan tavallisetkin nelikymppiset rouvat hameet korvissa, vai onko nämä laivajutut vaan enemmän legenda?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä paikkoja

Vierailija
2/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene itse laivalle katsomaan että mikä meininki, luotatko muka tämän palstan vastauksiin??

Vierailija
4/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laivalla saanut kuin vaimolta pillua. Äijäporukalla on aina keskitytty enempi ryyppäämiseen.

Vierailija
5/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene itse laivalle katsomaan että mikä meininki, luotatko muka tämän palstan vastauksiin??

Syytä on mennäkin. Tämän palstan vastaukset on yhtä sun toista. Puolet porukasta omien puheitten mukaan ikipotenssin omaavia jättiaisoja.

Vierailija
6/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki ollut risteilyllä, joskus kaveriporukalla ja joskus perheen kanssa.

Sillä kokemuksella en vaan itse tunnista noita "porauslautta" - juttuja, joten oli pakko kysyä.

Ap

Vierailija
7/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan laivalla joutuu naimaan. Vaikka oma eukko mukana niin vieraat naiset tarjoamassa värkkiään

Vierailija
8/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on. Kaikki panee toisiaan koko ajan ihan avoimesti ympäri laivaa sisällä ja kannella. Henkilökunnalla on etuotto-oikeus eli valitsevat mieleisimmät päältä.

Vierailija
9/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 varattua olen laivalla nainut eli kyllä siellä saa mukavasti.

Vierailija
10/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä on mennäkin. Tämän palstan vastaukset on yhtä sun toista. Puolet porukasta omien puheitten mukaan ikipotenssin omaavia jättiaisoja.

20 senttiä minimi.

Terkuin Aina Seisoo

Vierailija
11/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla saa aina. Kaikki panee toisiaan, ei siellä ikinä muuta tehdäkään. Heti kun laiva lähtee satamasta, alkaa satojen henkilöiden orgiat.

Vierailija
12/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla ei kännykässä ikinä ole kuuluvuutta toisella osapuolella. Jännä juttu, itse kun laivalla olen ollut, niin palkkeja riittää suht hyvin. Liekkö operaattorikohtainen juttu sit..

Vierailija
13/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla saa aina. Kaikki panee toisiaan, ei siellä ikinä muuta tehdäkään. Heti kun laiva lähtee satamasta, alkaa satojen henkilöiden orgiat.

Haaveet, kaikki turhat haaveet.

Vierailija
14/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laivalla saanut kuin vaimolta pillua. Äijäporukalla on aina keskitytty enempi ryyppäämiseen.

Mennään miehen kanssa laivalle, kun halutaan panna kunnolla ja rauhassa.

Vierailija
15/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä keskivertoa pienellä 15cm nysällä ei kannata laivalle lähteä. Laivalla nimittäin on aina melkoinen määrä 20+ senttisiä tosimiehiä.

Vierailija
16/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ollut vähän höpövastauksiakin, mutta tosiasia on että laivalle tullaan usein pettämään. Nuorempana sinkkuna risteilin vähintään kerran kuukaudessa ja erityisenä kohteen oli hieman vanhemmat (30-40v) naiset. Käytännössä parikymppisenä ok näköisenä siistinä kundina sai näiltä rouvilta 99% varmasti. Muistn ainoastaan yhden risteilyn, jolloin ei flaksi käynyt. Usein oli valita mistä tarjota ja pari kertaa sai kimpankin aikaan.

Vierailija
17/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ollut vähän höpövastauksiakin, mutta tosiasia on että laivalle tullaan usein pettämään. Nuorempana sinkkuna risteilin vähintään kerran kuukaudessa ja erityisenä kohteen oli hieman vanhemmat (30-40v) naiset. Käytännössä parikymppisenä ok näköisenä siistinä kundina sai näiltä rouvilta 99% varmasti. Muistn ainoastaan yhden risteilyn, jolloin ei flaksi käynyt. Usein oli valita mistä tarjota ja pari kertaa sai kimpankin aikaan.

Riippuu siitä risteilystä. Ennen oli Lady Line, johon pääsi 2 naista yhden hinnalla. Nykyään satsataan nuorten bileisiin ja lapsiperheisiin.

Meno on kaikin puolin siistimpää, tai hulina on kanavoitu tietyille linjoille.

Vierailija
18/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään miehen kanssa laivalle, kun halutaan panna kunnolla ja rauhassa.

Mukaan otetaan lelut ja vaatteet. Kotona ei vielä pysty irrottelemaan täysillä.

Vierailija
19/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan korona hellittää, niin jälleen alkaa naisporukat käydä risteilyillä ja erityisesti naimisissa olevat hieman vanhemmat 40+ rouvat on reissussa myös nuoremman munan perässä. Hyvän näköinen ja tanssitaitoinen alle kolmekymppinen mies saa rouvapimpsaa käytännössä joka risteilyllä.

Vastaavasti miehillä, erityisesti keski-iästä eteenpäin ei ole pienintäkään saumaa ja erityisesti siksi että heistä on valtava ylitarjonta.

Vierailija
20/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan korona hellittää, niin jälleen alkaa naisporukat käydä risteilyillä ja erityisesti naimisissa olevat hieman vanhemmat 40+ rouvat on reissussa myös nuoremman munan perässä. Hyvän näköinen ja tanssitaitoinen alle kolmekymppinen mies saa rouvapimpsaa käytännössä joka risteilyllä.

Vastaavasti miehillä, erityisesti keski-iästä eteenpäin ei ole pienintäkään saumaa ja erityisesti siksi että heistä on valtava ylitarjonta.

Joskus keväisin on kiimainen mieslauma huudellut perään, mutta noita naisten porukoita on näkynyt vähemmän. Ainakin Turun linjalla. Naisväen risteilyt on usein piknikkejä. Ainakin ne, joita oma työpaikkani on järjestänyt.

Olen myös tehnyt töitä laivalla väillä Turku-Tukholma, ja nuoret täyttää iltalaivan jos jotkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan