Onko teillä taikainen olo aina joulukuussa?
Mitä saitte joulukalenerista tänä aamuna :D
Se on joulukuun 1. päivä!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Toki sen taian eteen teen itsekin erinäisiä asioita, mutta varsinkin tänään oli oikein taianomainen olo, kun ulkona oli verhot avatessani maa valkoisena :)
Siellähän se lumitaikuri piilottelee, voisitko ensi syksynä taikoa sitä jo lokakuun lopulla, niin maailma valaistuu?
Teen parhaani. Valitettavasti ilkeä Harmahtaja on saanut kovasti pieniä harmajaisia valtaansa ja he tekevät kaikkensa tuhotakseen valkeuden taian.
Mikähän olisi toimiva harmajaisten lähdettäjä?
V*tuttaa, ihan samalla tavalla kuin aina muulloinkin. Ainoa hyvä puoli joulussa on töiden puolesta arkipyhät, paitsi jos ne sijoittuvat viikonloppuun. Jouluaaton pitäisi aina olla ma, ti tai ke vapaapäivien maksimoimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On taikainen!
Mikä on, mikä on, mikä on
Mikä on tämä veikeä aika?
Miten ois, miten ois, miten ois
Miten ois pieni joulun taika?
Aion katsoa histamiinin ensimmäisen joulukalenterijakson tänään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikinainen ennemminkin.
Oletko kovasti vaivannut piparitaikinaa ja totttutaikinaa?
Ei maksa vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Ihanainen Kylli-täti tarinoi <3
<3 Kylli-täti
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa, ihan samalla tavalla kuin aina muulloinkin. Ainoa hyvä puoli joulussa on töiden puolesta arkipyhät, paitsi jos ne sijoittuvat viikonloppuun. Jouluaaton pitäisi aina olla ma, ti tai ke vapaapäivien maksimoimiseksi.
Sinähän voit itse valita vitutuksen tai vaihtoehtoisen olotilan, joka sinua miellyttää enemmän. Itseään pitää hemmotella asioilla joista tulee hyvä olo :)
Oli mulla lapsuudessa taikainen olo joulukuussa ja ehkä jonkun verran vielä silloin kun joulukuussa oli Etelä-Suomessa lunta. Joulut ovat nykyisin niin harmaita ja synkkiä ettei enää jaksa millään hössötys kiinnostaa.
Mulla on kolme erilaista suklaakalenteria ja kaikista tuli yllätys yllätys; suklaata. Joulukalenteriarvasta raaputin kynttilän (=5 e).
Vierailija kirjoitti:
Oli mulla lapsuudessa taikainen olo joulukuussa ja ehkä jonkun verran vielä silloin kun joulukuussa oli Etelä-Suomessa lunta. Joulut ovat nykyisin niin harmaita ja synkkiä ettei enää jaksa millään hössötys kiinnostaa.
Ilmastonmuutoksen myötä lumiraja siirtyy yhä korkeammalle ja yhä useampi joutuu totuttelemaan joulukuuhun ja jopa jouluun ilman lunta. Siksihän niitä taikoja tehdään ja uskomuksiin uskotaan, että on jotain kivaa. Itse on onni ja joulumieli tehtävä
Joulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy;
Sinne saattaa löytää, vaikka paikallansa pysyy.
Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa,
Itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa.
Sama jouluntaiassa ja siitä minkälainen joulukuu on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme erilaista suklaakalenteria ja kaikista tuli yllätys yllätys; suklaata. Joulukalenteriarvasta raaputin kynttilän (=5 e).
Tuo on kätevää, niin ei tarvitse avata luukkuja etukäteen saadakseen enemmän suklaata :p
Taikainen ei ole sana.
Tainaomainen on.
Joulukuussa ruotsikin kuulostaa kauniilta. Taikaahan se :)
Meillä satoi kun satoikin vähän lunta taikakuun ensimmäinen päivä.
Pihalla lumessa oli minipienet jäljet. Joulupukin tonttu ilmiselvästi liikkeellä :O
Välillä on taikainen olo ja välillä joulumieli kateissa, mutta jospa se tästä. Nyt on mukavaa, kun on vähän lunta ja melkein tähtikirkas taivas.
Minulla on peräti neljä joulukalenteria, mutta itse olen ostanut vain yhden niistä. Ostin lakritsijoulukalenterin. Siitä tuli minipiippu ja se oli aivan ihanan makuinen.
On, kerrassaan tolkuttoman lapsellinen ja nauttii siitä :p
Toivottavasti ei kasva koskaan tylsäksi ja kuivakkaaksi aikuiseksi.
Petra Pan