Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies voi olla kanssani vain kaveri?

Vierailija
11.04.2014 |

Tapasin vanhan miespuolisen tuttavani 10vuoden jälkeen. On minua reilusti vanhempi. Poikkesi kahvilla. Juteltiin kuulumiset ja näki lapseni jne.

Mutta. En pidä häneen enää yhteyttä. Alkoi soittelemaan tiuhaan, otti yhteyttä facessa, pyyteli päästä kahville, kysyi tarvinko jotain, vois auttaa minua jne. En osaa selittää mutta siis kiinnostuikin minusta "sillä tavalla". Mulla on mieskin ihan.... MIKSI hitossa en voi olla miehen kanssa pelkkää kaveria ilman että heti kiinnostuu minusta sillä tavalla? :/

Montaa kaveria en ole saanut itselleni, en edes naisista. Jostain syystä. :'( Tämäkin heppu yritti sitten iltamyöhällä päästä kylään :-o Plaaahhhhh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on eroja, naisissakin. Miehet vain ehkä harvemmin ovat sellaista tyyppiä, joka kiinnostuu osasta naisia vain kaverina ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
2/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. No mul on yks mies kaverina ollut jo 10v eikä koskaan ole ollut ongelmia. Meillä synkkaa mutta ei ikinä voitais pari olla. Harvinaista vissiin... Muut miehet tuntuvatkin olevan ihan pönttöjä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun sä heti ekalla kerralla vilautit vittua ja annoit vähän niin sen jälkeen luulee, että pillua on tarjolla jatkossakin. Ole tyytyväinen, että yleensä jaksaa olla kiinnostunut, parin vuoden päästä ei ole enää kiinnostuneita kuin Ahmed ja Mohammed kavereineen, sinä olla kauniis, menna sinä asunto.

Vierailija
4/4 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kans monesti yrittänyt olla kaveri miehen kanssa mutta vain kerran siinä onnistunut. Tämä kaveruus tosin alkoi jo ala-asteella, ja väliin kyllä mahtui yksi ihastuminen hänen puoleltaan (joskus yläasteella, mutta kun ilmaisin että haluan olla vain kaveri, mies aikansa surkutteli mutta löysi sitten uuden tytön ja nyt ollaan ihan parhaita kavereita :) Oltu jo jotain 15 vuotta