Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAIMOT VAIHTOON katsojat tänne keskustelemaan illan pareista!

Vierailija
28.07.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä Jenkeistä löytyy ääripäistä jengiä, ei voi kun hämmästellä.

Tunnustan olevan vähän kuin tuo kotona oleva nainen, mutta kyllä mulla mies sentään vähän osallistuu kotihommiin.

Ehdottomasti kaikkein hyödyttömin paskiainen oli se " leffatähti" , joka oli ihan sairas. Siis oikeesti mielisairas. Miten se nainen jaksoi katella moista? Ónneksi edes teki kotityöt, ettei vaimo tehnyt kaikkea.

No, mitä mieltä muut?

Vierailija
2/2 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika käsittämätöntä, että jonkun elämänkatsomus, suhde lapsiin ja perheeseen voi muuttua noin radikaalisti noin lyhyessä ajassa, ja kova äijä tirahtaa itkuun vieraalle, pomottavalle eukolle. Noita on ollut tässä sarjassa ennenkin, ja aina tuntuu yhtä hämmentävältä. Esim. mun ex-mies on aika sovinisti oikeasti, nainen tietää paikkansa jne. ja on tosi vaikea kuvitella, että se tajuaisi mistään mitään jonkun telkkariohjelman perusteella.

Ja joo, se näyttelijääijä oli jotenkin omituinen, enkä edes osaa hahmottaa miten. Mutta niin oli muijansakin. Tuli mieleen, että luulen tuon domina-masokisti jutun jatkuvan heillä makuuhuoneessakin, eli ovat oikeasti jotenkin kipeässä nainen alistaa-suhteessa.

Se punaniskapari oli paljon normaalimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän