Olen todella epämiellyttävän näköinen nainen - miten muuttuisin viehättävämmäksi?
Minulla on siis rumat kasvot ja siksi olen saanut kahdelta ihastukseltani pakit (teininä ja nyt aikuisena; muita aloitteita en ole uskaltanut edes tehdä). Rumien kasvojeni myötä itsetuntoni on huono ja olen elänytkin sinkkuna suurimman osan elämästäni sekä muutaman vuoden huonossa suhteessa. Miten voisin kohtuuhintaan muuttaa ulkonäköäni sellaiseksi, etten taas saisi pakkeja?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaset rinnat? Mulla on muuten hyvä hoikka kroppa, mutta tissit ovat valtavat. Ne inhottaa mua älyttömästi. Joudun käyttämään aina tosi peittäviä vaatteita eikä nekään niitä täysin peitä. Hävettää myöntää tämä, mutta joskus viiltelen niitä likaisilla välineillä, koska yritän saada niihin tulehduksen minkä takia ne joutuisi amputoimaan, koska pienennysleikkaukseen mulla ei oo varaa. En tuu saamaan miestä koskaan mun rintojen takia.
N20
Mitätön B-kuppi täällä eli pienirintainen olen itse. Mieluiten olisin kyllä huomattavasti isorintaisempi.
T. Ap
Oikeasti sun pitää ymmärtää miten onnekas sä olet. Ja usko mua: miehet RAKASTAA pieniä rintoja! Mä vaikka kuolisin mielummin kun elän yhtään pidempään rintojeni kanssa.
N20
Jos sinä saisit taikaiskusta pienet rinnat, niin uskotko, että muuttuisit heti onnelliseksi, ulospäinsuuntautuvaksi, sosiaalisesti itsevarmaksi ja löytäisit nopsasti jostain itsellesi pieniä rintoja rakastavan miehen?
Sinun henkinen kehityksesi on selvästi aivan kesken vielä, kun panet noin paljon painoa yhdelle ruumiinosalle. Olen varma, etteivät pienemmät rinnat olisi sinun ongelmiesi ratkaisu tällä hetkellä. Sinä vaikutat suhtautuvan pakkomielteisesti rintojesi kokoon, ehkä jopa näet ne paljon isompina, kuin ne oikeasti ovat, koska lääkärikään ei tunnistanut ongelmaa. Mikä muuten sinun rintsikoidesi koko on?
Mitä sinä ajattelet siitä, että suurin osa miehistä pitää suurista rinnoista? Se on ihan tosiasia. Miksi suurista rinnoista pitävät miehet inhoaisivat sinun (oletettuja) suuria rintojasi?
Vierailija kirjoitti:
Millaset rinnat? Mulla on muuten hyvä hoikka kroppa, mutta tissit ovat valtavat. Ne inhottaa mua älyttömästi. Joudun käyttämään aina tosi peittäviä vaatteita eikä nekään niitä täysin peitä. Hävettää myöntää tämä, mutta joskus viiltelen niitä likaisilla välineillä, koska yritän saada niihin tulehduksen minkä takia ne joutuisi amputoimaan, koska pienennysleikkaukseen mulla ei oo varaa. En tuu saamaan miestä koskaan mun rintojen takia.
N20
Hienoa kuulla tyttö rakas. Jatka valitaemallasi polulla. Se johtaa hyvään elämään.
Et tule saavuttamaan onnea pelkän kirurgian avulla. Kirurgi voi parantaa ulkoisesti, muttei sisäisesti. Suurena vaarana N20 ja aloittajan kaltaisilla on joutua riistetyksi. Terapiaan on pitkät jonot, yrittäisin kumminkin hakea ulkoisen parannuksen lisäksi henkistä tukea.
Olen tosissani, tuolla lymyilee riistäjiä joita pitää varoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mistä olet päätellyt, että sinut on hylätty rumuuden takia? Onko joku oikeasti sanonut niin? Ellet nyt ihan mallia tai jotain julkkista ole ollut hakemassa, useimmille ihmisille muut ominaisuudet kuin naamataulu ovat tärkeämpiä. Minä olen nähnyt vaikka minkälaisia epätodennäköisiä pareja, joilla ulkonäkö ja laittautuminen ei ole ollut ollenkaan samalta planeetalta, mutta niinpä vain ovat menneet yhteen ja perustaneet perheitä. Ilman muuta toisen ulkonäön pitää olla jollain lailla vetoava, mutta ikinä ei voi tietää, mikä kenenkin huomion kiinnittää. Jos on itse salihirmu tai muu urheilusta kiinnostunut, niin todennäköisesti sellaista ihmistä viehättää aktiivinen ja liikunnallinen ihminen ihan senkin takia, että saa mahdollisesti harrastuskaverin tai ainakin toinen ymmärtää omien menojen tärkeyttä. Joku viimeistä karvaa myöten trimmattu esteetikko kiinnostuu luultavasti sellaisista ihmisistä, joille ulkonäkö onnmyös tärkeä. Niitä keskivertoja on kuitenkin vaikka kuinka paljon, jos sinulle vaan kelpaa ja olet mukava ihminen ...tai vaikka et niin kauhean kivakaan olisi. Se mitä olen tuttuja seurannut, ihan käsittämättömät riivinraudatkin näyttää löytävän kivoja elämänkumppaneita ja he siis ihan tavallisen näköisiä:D
Eivät he ole suoraan sitä kehdanneet sanoa, vaikka olisin toivonutkin suoraa palautetta puutteistani, mutta sen on pakko olla syynä oikeasti. Mua on haukuttu ulkoisen olemukseni vuoksi useasti ja olen omasta mielestänikin ruma, joten se on todennäköisin selitys tilanteeseen.
T. Ap
Eli et voi tietää. Aidon palautteen saaminen olisi tosi tärkeää.
Minkälaisia ihmisiä olet itse etsinyt seurustelumielessä? Kuinka paljon seirustelukumppanin ulkonäkö merkitsee sinulle?
Molemmat ihastukseni ovat erittäin älykkäitä, sivistyneitä, syvällisiä ja aidon oloisia. Mielestäni heitä yhdistää myös erittäin miellyttävä ulkonäkö. Se mies oli todella jylhän komea skandinaavi ja se nainen todella hienostuneen kaunis ja samalla luonnollisen ja hieman sporttisen oloinen. Ulkonäkö merkitsee jonkin verran ja pidän sellaisista, jotka eivät muistuta juurikaan lainkaan itseäni.
T. Ap
Älykkäät voivat olla pinnallisia. Tunnen yritysmaailmassa menestyneen miehen jolla on korkea ÄÖ enkä ole kuunaan tavannut yhtä materialistista/pinnallista ihmistä mitä hän.
No nyt on kyllä kamalan vaikea uskoa, että aloitus on muuta kuin provo. Mikäs pikku plastiikkakirurgi, jonka bisnes on koronan aikana notkahtanut, siellä yrittää ulkonäönmuokkauspöhinää taas saada aikaiseksi? (Ja miksi minä olen masokisti, joka tulee lukemaan tätä. Note to self: Hanki elämä.)
Josset ole trollipeikko, niin pahoittelut kyynisyydestäni. Minä neuvoisin etsimään edes yhden kivan asian (edes suhtkivan) ulkonäöstäsi ja iloitsemaan siitä. Jos on vaikka kauniihkot huulet, niin panosta sopivansävyisen huulipunan löytämiseen (paitsi josset välittele meikkaamisesta). Tai jos on kauniit ranteet, niin paljasta ne ja käytä vaikka kivaa rannekorua. Mitä vaan. Pienestäkin asiasta voi tulla hyvä olo ja kun olo on omanlainen ja rento, niin olet heti viehättävämpi.
Vierailija kirjoitti:
älä ainakaan korosta rumuutta tatuoinneilla, lävistyksillä, siilitukalla, feminismillä, katkeruudella ja nalkutuksella
Jos feminismi, eli se, että haluaa naisten ihmisoikeuksien toteutuvan, rumentaa, niin olen ilomielin ruma.
Mutta se on tässä keskustelussa myös jännää, että ensimmäisten neuvojen joukossa on sellaisia kuin "käy suihkussa" ja "pukeudu siististi". Miksi nämä ihmiset olettavat, että aloittaja ei niin tee? Minäkin olen ruma vaan en epäsiisti nainen. Se, että olen saanut syntymässäni tietyt ulkonäön piirteet ei tarkoita sitä, etten osaisi huolehtia siisteydestäni normaalin ihmisen lailla.
Vierailija kirjoitti:
N20
Sinä tarvitset apua. Et plastiikkakirurgiaa, vaan apua tuohon kehovihaasi. On näin keski-ikäisenä aivan hirvittävän surullista lukea nuorista tytöistä, jotka vahingoittavat itseään siksi, että ovat sisäistäneet naisvihamieliset asenteet täydellisesti. Miksi koet, että sinun pitää hävetä itseäsi siksi, että olet sattunut saamaan synnynnäisenä ominaisuutena tietynlaiset rinnat? Kukaan mieskään ei pidä itseään tilivelvollisena ulkonäöstään kenellekään, miksi naisten pitäisi pitää? Hävetä pitää törkeää, muita vahingoittavaa käytöstä, ei ulkonäön ominaisuutta josta ei ole kenellekään haittaa
Molemmat ihastukseni ovat erittäin älykkäitä, sivistyneitä, syvällisiä ja aidon oloisia. Mielestäni heitä yhdistää myös erittäin miellyttävä ulkonäkö. Se mies oli todella jylhän komea skandinaavi ja se nainen todella hienostuneen kaunis ja samalla luonnollisen ja hieman sporttisen oloinen. Ulkonäkö merkitsee jonkin verran ja pidän sellaisista, jotka eivät muistuta juurikaan lainkaan itseäni.
T. Ap