Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella epämiellyttävän näköinen nainen - miten muuttuisin viehättävämmäksi?

Vierailija
30.11.2020 |

Minulla on siis rumat kasvot ja siksi olen saanut kahdelta ihastukseltani pakit (teininä ja nyt aikuisena; muita aloitteita en ole uskaltanut edes tehdä). Rumien kasvojeni myötä itsetuntoni on huono ja olen elänytkin sinkkuna suurimman osan elämästäni sekä muutaman vuoden huonossa suhteessa. Miten voisin kohtuuhintaan muuttaa ulkonäköäni sellaiseksi, etten taas saisi pakkeja?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nothing makes woman more beautiful than the belief that she is beautiful." Sophia Loren

Vierailija
22/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgia on olemassa just sitä varten, jos on tarvetta korjata jotain ulkoista piirrettä. On synnynnäisiä tai onnettomuuksien aiheuttamia vajavaisuuksia, joita on hyvä korjata silloin, jos ei ole sinut oman itsensä kanssa. Tietenkin on hyvä poissulkea kaikki muut tekijät, jotka saattavat olla oman tyytymättömyyden taustalla. ITse aikoinaan selvitin plastiikkakirurgian hintoja ulkomailta ja totesin Suomen aivan liian kalliiksi. Esim. Kaakkois-Asiassa Etelä-Koreassa, Thaimaassa ja Vietnamissa on todella vankkaa ja korkealaatuista kokemusta tällä saralla jopa yli puolet tai kolmekin kertaa edullisemmin kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaset rinnat? Mulla on muuten hyvä hoikka kroppa, mutta tissit ovat valtavat. Ne inhottaa mua älyttömästi. Joudun käyttämään aina tosi peittäviä vaatteita eikä nekään niitä täysin peitä. Hävettää myöntää tämä, mutta joskus viiltelen niitä likaisilla välineillä, koska yritän saada niihin tulehduksen minkä takia ne joutuisi amputoimaan, koska pienennysleikkaukseen mulla ei oo varaa. En tuu saamaan miestä koskaan mun rintojen takia.

N20

Huh. Jos tämä pitää paikkaansa niin hakeudu lääkäriin.

Vierailija
24/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se sun nenäsi.

Eli siis mulla on harvinaisen ruma nenä? Mistä tiedät kasvonpiirteeni? Mikä sellaisessa tapauksessa nenässäni on huomiotaherättävän rumaa? Harmillista, kun nenäleikkaukset ovat niin kalliita. :/

T. Ap

Aina satunnaisesti täällä palstalla on "joku" , jolla on ongelmia liian suurten nenien suhteen ja joku fiksaatio aina mainita muille niistä.

Siis jopa tietämättä toisen keskustelijan kasvonpiirteitä mitään. 😁

Vierailija
25/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikeasti tiedä mikä on rumakasvoinen. Jos siis oikeasti piirteissä vikaa, niin ne saa vain kirurgilla korjattua. Mutta yllättävän paljon saa myös tehtyä täyteaineilla, esim. Leukaa muutettua. Se ei ole niin kallista kuin kirurgia. Mutta jos kasvot on tavis, niin meikillä ja tyylillä voi tehdä suuren muutoksen ja tietty kiva kampaus vaikuttaa. Oikeasti ihmiset voi olla tosi kriittisiä itseänsä kohtaan. Paras on kuitenkin korostaa niitä hyviä puolia ja peitellä niitä huonompia.

Rumakasvoisia on vaikka kuinka paljon. Pienet silmät syvällä päässä lähellä toisiaan. Iso nenä. Iso leuka. Matalat posket. Kaulaheltta. Lyhyt kaula. Matala otsa. Olemattomat kulmakarvat. Olemattomat ripset. Ohuet huulet. Ruma hymy. Pienet hampaat. Epäsymmetriset kasvot. 

Vierailija
26/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin varaa pienennykseen? Sehän tehdään julkisella, hinta max. 300€? Jos siis oikeasti niin isot että tisseistä terveydellekin haittaa.

Vierailija
27/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaset rinnat? Mulla on muuten hyvä hoikka kroppa, mutta tissit ovat valtavat. Ne inhottaa mua älyttömästi. Joudun käyttämään aina tosi peittäviä vaatteita eikä nekään niitä täysin peitä. Hävettää myöntää tämä, mutta joskus viiltelen niitä likaisilla välineillä, koska yritän saada niihin tulehduksen minkä takia ne joutuisi amputoimaan, koska pienennysleikkaukseen mulla ei oo varaa. En tuu saamaan miestä koskaan mun rintojen takia.

N20

Isorintainen nainen saa varmasti miehen. Etenkin jos olet hoikka muuten. Ei muuta ku nushimaan.

Vierailija
28/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vanhojen pierujen perässä juokseminen ja hanki itsetunto!

Vierailija
29/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Voi hyvänen aika sinun kanssasi! Tuota menoa et tule ikinä saamaan miestä asenteesi takia. On valtavasti miehiä, jotka haaveilevat suuririntaisista naisista, mutta niitä miehiä löytyy luultavasti tosi vähän, jotka ihastuvat itsensä ylisuurilla vaatteilla muodottomaksi möhkäleeksi verhoavaan, lysyssä kulkevaan ja itseään inhoavaan naiseen oli hänellä sitten pienet tai suuret rinnat. Hankkiudu terapiaan, sillä sinun ongelmasi on huono itsetunto, ei suuret rinnat.

Vierailija
30/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut mikään missi, enkä kaunotar. Nuorempana ehkä sievä. 

30 vuoden jälkeenkin kyllä sitä seuraa oli. Mutta niitä sekstailukumppaneita tuli vähän liikaakin.

En usko, että niillä kohtaamillani miehillä oli mitään muuta mielessä, kuin se yksi asia.

Joten kasvoillani, tai kropallani ja tunteillani oli heille tuskin mitään merkitystä. Vain, että pääsisi panolle.

Itse asiassa kadun lähes kaikkia seksikokemuksiani. Olisin päässyt vähemmillä tunne-elämän vaurioilla, ja säästynyt esim. masentumiselta, jos en olisi tavannut heistä puoliakaan.

Tässä elämässä on ennättänyt kyynistyä aika paljon. Ja kaikki kokemukset suhteista, elämästä, sen tarkoituksesta ja siitä, mitä järkeä tässä kaikessa ylipäätään on, niistä kaikista on tullut tehtyä aika karu päätelmä.

Monta kertaa olen viime aikoina ajatellut päätymistä siihen lopulliseen ratkaisuun. Koska eipä tässä oikein ole enää mitään syitä jatkaa enää mitään.

Vierailija
31/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Kukaan mieshän ei pidä isoista tisseistä (paitsi heterot)

Vierailija
32/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Kukaan mieshän ei pidä isoista tisseistä (paitsi heterot)

itsensäviiltelijöistä ei pidä heterotkaan

Vierailija
33/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin varaa pienennykseen? Sehän tehdään julkisella, hinta max. 300€? Jos siis oikeasti niin isot että tisseistä terveydellekin haittaa.

Olen käynyt lääkärissä puhumassa asiasta ja ovat todenneet, että eivät ole ”tarpeeksi isot”, että ne voitaisiin julkisella leikata. Eivät myöskään aiheuta terveyshaittoja, mutta ovat todella oksettavat. Isot rinnat on aina rumat etenkin luomuina.

N20

Vierailija
34/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä olet päätellyt, että sinut on hylätty rumuuden takia? Onko joku oikeasti sanonut niin? Ellet nyt ihan mallia tai jotain julkkista ole ollut hakemassa, useimmille ihmisille muut ominaisuudet kuin naamataulu ovat tärkeämpiä. Minä olen nähnyt vaikka minkälaisia epätodennäköisiä pareja, joilla ulkonäkö ja laittautuminen ei ole ollut ollenkaan samalta planeetalta, mutta niinpä vain ovat menneet yhteen ja perustaneet perheitä. Ilman muuta toisen ulkonäön pitää olla jollain lailla vetoava, mutta ikinä ei voi tietää, mikä kenenkin huomion kiinnittää. Jos on itse salihirmu tai muu urheilusta kiinnostunut, niin todennäköisesti sellaista ihmistä viehättää aktiivinen ja liikunnallinen ihminen ihan senkin takia, että saa mahdollisesti harrastuskaverin tai ainakin toinen ymmärtää omien menojen tärkeyttä. Joku viimeistä karvaa myöten trimmattu esteetikko kiinnostuu luultavasti sellaisista ihmisistä, joille ulkonäkö onnmyös tärkeä. Niitä keskivertoja on kuitenkin vaikka kuinka paljon, jos sinulle vaan kelpaa ja olet mukava ihminen ...tai vaikka et niin kauhean kivakaan olisi. Se mitä olen tuttuja seurannut, ihan käsittämättömät riivinraudatkin näyttää löytävän kivoja elämänkumppaneita ja he siis ihan tavallisen näköisiä:D

Vierailija
35/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt lääkärissä puhumassa asiasta ja ovat todenneet, että eivät ole ”tarpeeksi isot”, että ne voitaisiin julkisella leikata. Eivät myöskään aiheuta terveyshaittoja, mutta ovat todella oksettavat. Isot rinnat on aina rumat etenkin luomuina.

N20

Hakeudu ihan oikeasti psykologin luokse, kun ongelma on varmaan ensisijaisesti itsetunnossa. Rintasi voivat olla suurehkot, mutta se ongelma on siinä, miten suhtaudut niihin.

Vierailija
36/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mistä olet päätellyt, että sinut on hylätty rumuuden takia? Onko joku oikeasti sanonut niin? Ellet nyt ihan mallia tai jotain julkkista ole ollut hakemassa, useimmille ihmisille muut ominaisuudet kuin naamataulu ovat tärkeämpiä. Minä olen nähnyt vaikka minkälaisia epätodennäköisiä pareja, joilla ulkonäkö ja laittautuminen ei ole ollut ollenkaan samalta planeetalta, mutta niinpä vain ovat menneet yhteen ja perustaneet perheitä. Ilman muuta toisen ulkonäön pitää olla jollain lailla vetoava, mutta ikinä ei voi tietää, mikä kenenkin huomion kiinnittää. Jos on itse salihirmu tai muu urheilusta kiinnostunut, niin todennäköisesti sellaista ihmistä viehättää aktiivinen ja liikunnallinen ihminen ihan senkin takia, että saa mahdollisesti harrastuskaverin tai ainakin toinen ymmärtää omien menojen tärkeyttä. Joku viimeistä karvaa myöten trimmattu esteetikko kiinnostuu luultavasti sellaisista ihmisistä, joille ulkonäkö onnmyös tärkeä. Niitä keskivertoja on kuitenkin vaikka kuinka paljon, jos sinulle vaan kelpaa ja olet mukava ihminen ...tai vaikka et niin kauhean kivakaan olisi. Se mitä olen tuttuja seurannut, ihan käsittämättömät riivinraudatkin näyttää löytävän kivoja elämänkumppaneita ja he siis ihan tavallisen näköisiä:D

Eivät he ole suoraan sitä kehdanneet sanoa, vaikka olisin toivonutkin suoraa palautetta puutteistani, mutta sen on pakko olla syynä oikeasti. Mua on haukuttu ulkoisen olemukseni vuoksi useasti ja olen omasta mielestänikin ruma, joten se on todennäköisin selitys tilanteeseen.

T. Ap

Vierailija
37/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Mitätön B-kuppi täällä eli pienirintainen olen itse. Mieluiten olisin kyllä huomattavasti isorintaisempi.

T. Ap

Vierailija
38/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tyyli ja hyvät käytöstavat auttavat enemmän kuin esim fyysiset operaatiot. Näyvät ihokarvoitus kannattaa ajella pois.

Vierailija
39/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Mitätön B-kuppi täällä eli pienirintainen olen itse. Mieluiten olisin kyllä huomattavasti isorintaisempi.

T. Ap

Oikeasti sun pitää ymmärtää miten onnekas sä olet. Ja usko mua: miehet RAKASTAA pieniä rintoja! Mä vaikka kuolisin mielummin kun elän yhtään pidempään rintojeni kanssa.

N20

Vierailija
40/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he ole suoraan sitä kehdanneet sanoa, vaikka olisin toivonutkin suoraa palautetta puutteistani, mutta sen on pakko olla syynä oikeasti. Mua on haukuttu ulkoisen olemukseni vuoksi useasti ja olen omasta mielestänikin ruma, joten se on todennäköisin selitys tilanteeseen.

T. Ap

Eli et voi tietää. Aidon palautteen saaminen olisi tosi tärkeää.

Minkälaisia ihmisiä olet itse etsinyt seurustelumielessä? Kuinka paljon seirustelukumppanin ulkonäkö merkitsee sinulle?