Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella epämiellyttävän näköinen nainen - miten muuttuisin viehättävämmäksi?

Vierailija
30.11.2020 |

Minulla on siis rumat kasvot ja siksi olen saanut kahdelta ihastukseltani pakit (teininä ja nyt aikuisena; muita aloitteita en ole uskaltanut edes tehdä). Rumien kasvojeni myötä itsetuntoni on huono ja olen elänytkin sinkkuna suurimman osan elämästäni sekä muutaman vuoden huonossa suhteessa. Miten voisin kohtuuhintaan muuttaa ulkonäköäni sellaiseksi, etten taas saisi pakkeja?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy suihkussa, pese hampaasi, käy salilla. huolehdi hygieniastasi. osta uusia vaatteita joku mies mukana makutuomarinasi. pidä partasi siistinä. hoidata hampaasi. 

Vierailija
2/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla, uusi hiustyyli tekee ihmeitä. Ja opettele kiva meikkityyli, millä korostat kasvojesi parhaita puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin ihastunut itseäni noin 15 vuotta vanhempaan mieheen ja nyt itseäni noin 15 vuotta vanhempaan naiseen siis. Se teiniajan ihastukseni oli varattukin, tosin en silti ymmärrä, miksi emme olisi voineet olla ystäviä/kavereita silti. Kumpikaan heistä ei ole kertonut, mikä minussa on vikana. Vahvin oletukseni on kasvonpiirteeni, mutta en ole varma siitä, milä tarkalleen kasvoissani on se ratkaiseva ongelmakohta.

Vierailija
4/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy suihkussa, pese hampaasi, käy salilla. huolehdi hygieniastasi. osta uusia vaatteita joku mies mukana makutuomarinasi. pidä partasi siistinä. hoidata hampaasi. 

Kiitoksia! Oon nainen, mutta muuten hyviä vinkkejä. 🙂

Vierailija
5/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet niin ruma kuin kuvittelet. Itse ajattelin olevani kammottavin asia maan päällä, mutta vähitellen olen ymmärtänyt, etten ehkä olekaan niiiiin kammottava kuin kuvittelin. Ehkä sinulla on sama juttu.

Pukeudu siististi itseäsi miellyttävällä tavalla. Hymyile paljon, ole avoin ja hyvä ihminen. Värjää hiukset kivan värisiksi. Opettele meikkaamaan ainakin vähän ja ole ystävällinen muille. Pysy rentona ja huolettomana. Rakasta itseäsi ja näe, että olet hyvä tyyppi, parempi kuin moni muu.

Vierailija
6/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa, paina duunia ja käy plastiikkakirurgiassa, pukeudu siististi, kohota itsetuntoa, tee ja kehity asioissa joita moni arvostaa, huolehdi hygieniasta, ole lähestyttävämpi ja luottamuksen arvoinen ihminen...

Vierailija
7/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta sisäiseen kauneuteen, ilman sitä mikään parisuhde ei kanna pitkälle

Vierailija
8/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet niin ruma kuin kuvittelet. Itse ajattelin olevani kammottavin asia maan päällä, mutta vähitellen olen ymmärtänyt, etten ehkä olekaan niiiiin kammottava kuin kuvittelin. Ehkä sinulla on sama juttu.

Pukeudu siististi itseäsi miellyttävällä tavalla. Hymyile paljon, ole avoin ja hyvä ihminen. Värjää hiukset kivan värisiksi. Opettele meikkaamaan ainakin vähän ja ole ystävällinen muille. Pysy rentona ja huolettomana. Rakasta itseäsi ja näe, että olet hyvä tyyppi, parempi kuin moni muu.

Mietin juuri, että ehkä ihastun liian hyvännäköisiin ihmisiin itse, siis sellaisiin, joilla itsellään on klassisen kauniit kasvot, kapea suora nenä ja voimakas leuka sekä kapea lantio. Itse olen täysin sellaisen vastakohta ja tarvitsisin kovasti kirurgin veistä kasvoilleni siis. Ei hoikkuuskaan auta, jos kasvojen rakenne on kamala (esim. liian pieni leuka) tai lantio liian leveä luuston puolesta.

T. Ap

Vierailija
9/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kroppasi nätti?

Vierailija
10/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile. Osallistu esim. Yhteishyvän muuttumisleikkiin

Vierailija
11/48 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan korosta rumuutta tatuoinneilla, lävistyksillä, siilitukalla, feminismillä, katkeruudella ja nalkutuksella

Vierailija
12/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kasvoihisi sopivaa hiustyyliä, sävytä vaikka hiuksia, opettele parhaita puoliasi korostava meikki ja laita kulmakarvojasi uuteen uskoon. Pukeudu naisellisiin vaatteisiin. Muista perus ihonhoito, käytä kosteusvoidetta ja puhdista ihoa. Eikä liikaa meikkivoidetta tai meikkiä kuitenkaan.

Vierailija
13/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sun nenäsi.

Vierailija
14/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kehosi ja ihosi kosteutettuna. Harrasta sinulle mielekästä tapaa liikkua. Jos tupakoit niin pyri lopettamaan (kannattaa katsoa stumppi.fi keskustelu palsta ja sieltä ketju positiiviset vaikutukset, itse sain sieltä potkua lopettaa)

Vierailija
15/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se sun nenäsi.

Eli siis mulla on harvinaisen ruma nenä? Mistä tiedät kasvonpiirteeni? Mikä sellaisessa tapauksessa nenässäni on huomiotaherättävän rumaa? Harmillista, kun nenäleikkaukset ovat niin kalliita. :/

T. Ap

Vierailija
16/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kroppasi nätti?

En tiedä, millainen on "nätti kroppa". Itse tykkään naisilla(kin) kapeasta lantiosta, pitkistä sääristä ja melko leveistä hartioista ja vahvoista käsivarsista. Sellaisesta hoikkuudesta yhdistettynä vahvuuteen ja jäntevyyteen.

T. Ap

Vierailija
17/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se joka haikailee varatun hetero-naisen perään? 

Tyttö-kulta, siirry eteenpäin. Tuo kuulostaa jo niin pakkomielteiseltä, että minua ulkopuolisena hirvittää.

Vierailija
18/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen plastiikkakirurgi Kaarlo Ståhlbergiä, Tatu Tarkkaa, Hilkka Peltoniemeä ja Riikka Weltheimiä. 

Vierailija
19/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikeasti tiedä mikä on rumakasvoinen. Jos siis oikeasti piirteissä vikaa, niin ne saa vain kirurgilla korjattua. Mutta yllättävän paljon saa myös tehtyä täyteaineilla, esim. Leukaa muutettua. Se ei ole niin kallista kuin kirurgia. Mutta jos kasvot on tavis, niin meikillä ja tyylillä voi tehdä suuren muutoksen ja tietty kiva kampaus vaikuttaa. Oikeasti ihmiset voi olla tosi kriittisiä itseänsä kohtaan. Paras on kuitenkin korostaa niitä hyviä puolia ja peitellä niitä huonompia.

Vierailija
20/48 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset rinnat? Mulla on muuten hyvä hoikka kroppa, mutta tissit ovat valtavat. Ne inhottaa mua älyttömästi. Joudun käyttämään aina tosi peittäviä vaatteita eikä nekään niitä täysin peitä. Hävettää myöntää tämä, mutta joskus viiltelen niitä likaisilla välineillä, koska yritän saada niihin tulehduksen minkä takia ne joutuisi amputoimaan, koska pienennysleikkaukseen mulla ei oo varaa. En tuu saamaan miestä koskaan mun rintojen takia.

N20