Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääpuvun pesettäminen

Vierailija
11.04.2014 |

Onko kenelläkään kokemuksia hääpuvun viemisestä pesulaan Hämeenlinnassa? Täällä kun noita vaihtoehtoja tuntuu olevan melko vähän. Entäpä kokemuksia ylipäätään puvun viemisestä SOL-pesulaan? Aika paljon negatiivistakin on ko. yrityksestä saanut netissä luettua. Saan puvun ilmaiseksi, materiaaliltaan polyesteriä, hyvin yksinkertainen äitiyshäämekko. Helmassa on keltainen säilytyksen aikana tullut tahra, voi olla hankala poistaa? Kannattaako harkitakaan kotipesua ja silitystä jollain keinoin?

Asiallisista vastauksista olisin hyvin kiitollinen! 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pesettänyt oman hääpukuni Oulun SOL-pesulassa. Tuli tosi hyvä :) Puvun ompelija sanoi ettei sitä voi pestä (puvussa siis pitsiä, helmikirjailuja ym. koristelua mitä ei voi pestä), mutta häiden jälkeen laahus oli niin kamala, että päätin riskeerata. Ja kannatti :) Minä vain kerroin huoleni pesulassa ja he sanoivat, että ei ole mennyt kuin kerran yksi puku pilalle siellä ja pesevät kuitenkin päivittäin niitä. Käy jutteleen siellä pesuloisssa ja pyydä heidän arvio? He kuitenkin tietävät varsin hyvin jo, että mikä materiaali kestää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla